سپاه در صحنه‌های مختلف با بصیرت و انقلابی حرکت می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، ولایی و انقلابی و پایه گذار نهضت خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار نوروزی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله و مدیران بسیج طلاب استان اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، ولایی و انقلابی و پایه گذار نهضت خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی است که همواره در صحنه‌های مختلف موفق و درخشان عمل کرده است.

وی با اشاره به وفاداری نیروهای سپاه و بسیج به آرمان‌های انقلاب تصریح کرد: پاسداران همواره در صحنه‌های خدمت رسانی در دورترین نقاط حضوری فعال داشته و افتخارآفرینی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نیروهای سپاه ثابت کرده‌اندد که هرگز زیر بار ظلم نمی‌رود و اجازه ذلت پذیری ملت را نمی‌دهند.

وی گفت:  سپاه در طول این سال‌ها همواره مدافع حقوق مسلمانان و مستضعفین بوده و کمک رسانی به مناطق محروم و مستضعفان راهبرد اصلی آنان در خدمت رسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم تقویت بصیرت در سپاه تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور انسجام، هم افزایی، وحدت و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای انقلابی است و دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش خود را ارتقای هرچه بیشتر سطح فرهنگ به کار گیرند.

دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برخورد جدی با هنجار شکنان تاکید کرد و گفت: دشمن با ترویج بی بند و باری دنبال تخریب هویت دینی و انقلابی است بر این اساس باید توطئه‌های آنان را شناخت و به موقع پاسخ داد.

وی بیان کرد: اخیرا کلیپی از اقدام چند هنجار شکن در اراک در فضای مجازی منتشر شد که دستگاه قضایی باید قاطعانه با عوامل آن برخورد کند تا درس عبرتی باشد برای کسانی که می‌خواهند با رفتارهای خارج از عرف  فضای معنوی شهر و ایام ماه مبارک رمضان را مسموم کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی نسبت به تبیین ارزش‌ها و شناختن الگوهای واقعی به نوجوانان گام های بلندی بردارند و نباید بگذارند دشمنان با الگوهای جعلی و شعارهای توخالی نوجوانان را فریب دهند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه