معاون فراجا: پلیس در تعطیلات نوروزی حضوری مؤثر بین مردم دارد

معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: پلیس در جامعه به‌ویژه تعطیلات نوروزی حضوری مؤثر و تأثیرگذار بین مردم داشته و برای جامعه آرامش را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، سردار حبیب‌الله جان‌نثاری، معاون تربیت و آموزش فراجا پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه نوروزی استان سمنان با تبریک سال جدید و قبولی طاعات عبادات کارکنان فراجا اظهار کرد: بسیار خرسندم که توفیقی حاصل شد در نوبت دوم تعطیلات نوروزی در خدمت شما همکاران باشم و سلام فرمانده انتظامی کشور را به شما ابلاغ کنم.

وی ادامه داد: همه ما فرصت طلایی و ارزشمندی در زندگی خود یافتیم که لیاقت خدمت و سربازی در این نظام اسلامی با رهبری شایسته و فرزانه را داریم.

جان‌نثاری با اشاره به کلام فرمانده کل انتظامی کشور که امروز مردم از ما مطالبه دارند، افزود: وظیفه همه ماست که در محل خدمت و حین مأموریت حضور مؤثر و تأثیرگذار داشته باشیم؛ چراکه رضایت خدا در گرو رضایت مردم است.

معاون تربیت و آموزش فراجا گفت: اگر اقدامات ما در جامعه مثمر باشد و به نحو احسن اجرا شود، علاوه بر مردم، خداوند متعال نیز از ما راضی خواهد بود.

جان‌نثاری اضافه کرد: آنچه باعث رضایت مردم می‌شود، تلاش ما و به‌کارگیری توان و تجهیزات ما برای امنیت و آرامش مردم است، باید همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را به‌صورت جهادی پای کار بیاوریم تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

معاون تربیت و آموزش فراجا با اشاره به نقش تعالی رفتار در نشان دادن وجه مناسب پلیس گفت: بخش مهمی از تعالی رفتار یعنی ارتباط مؤثر و سازنده پلیس با مردم، مردمی بودن و ایجاد اعتماد دوجانبه و محکم با مردم و به‌کارگیری ظرفیت‌های جامعه و هم‌افزایی با نهادهای مردمی و دولتی عامل موفقیت پلیس در مأموریت‌ها خواهد بود.

وی در خصوص هدف برگزاری قرارگاه‌هایی نظیر قرارگاه نوروزی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین قرارگاهی این است که بدانیم چطور می‌توانیم در جامعه حضور مؤثر و تأثیرگذار داشته باشیم و با این حضور، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوریم.

جان‌نثاری ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی استان، عاقبت‌به‌خیری و سربلندی و موفقیت در اجرای وظایف و مسئولیت‌ها را برای کارکنان از درگاه خداوند مسألت کرد.

پایان پیام/74001/م/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه