افزایش 63 درصدی دستگیری مجرمان در اجرای طرح نوروزی پلیس در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون تعداد هزار و 218 نفر متهم تحت عناوین مختلف جرم در بندرعباس دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه طرح نوروزی سال گذشته 63 درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس امروز در گفت و گویی رسانه ای بیان داشت: فراجا همچون سال های قبل با آغاز نوروز، جهت تأمین نظم و امنیت و خدمت رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی با طرح نوروزی که از 27 اسفندماه با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای به مرحله اجرا در آمده ، در آمادگی 100درصدی قرار گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه با پشتیبانی مراجع قضائی و همچنین دستگاه ها و نهاد های خدمت رسان و تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان، طرح نوروزی با پوشش انتظامی بیش از 35 نقطه از شهر بندرعباس اعم از کلیه بوستان ها و تفرجگاه ها مراکز خرید و تجاری ، مراکز اسکان مسافران و ... با آمادگی 100 درصد جهت ارائه خدمات به مردم و تامین امنیت مسافران مستقر می باشند، اجرا شده است.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهار داشت: با راه اندازی 3 ایستگاه پلیس در 3 نقطه حساس شهر جهت تقویت پوشش انتظامی و امنیتی شهرستان الحمدالله امنیت و آرامش در بین شهروندان و مسافران نوروزی حاکم می باشد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه