جمهوری اسلامی جاودانه تاریخ باقی می‌ماند/مسؤولان مشکلات مردم را میدانی حل کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به دشمنان اعلام می‌کنیم جمهوری اسلامی جاودانه تاریخ باقی خواهد ماند و آنچه نابودشدنی بوده نظام سلطه استکباری فرعونی آمریکایی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، اظهار کرد: باتوجه به سیزدهم فروردین و روز طبیعت لازم است بساط روزه‌خواری فراهم نشود. 

وی با بیان اینکه در روز طبیعت باید طبیعت‌گردی سالم داشته باشیم نه طبیعت‌آزاری، خاطرنشان کرد: نباید طبیعت‌گردی ما به گونه‌ای باشد که به طبیعت آزار برسانیم و هم خداوند را ناراضی کنیم و نباید بساط روزه‌خواری و کشف حجاب و امثال اینها فراهم شود. 

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: امروز اقلیتی هنجارشکن در کوچه و خیابان‌ها و برخی از اماکن می‌بینیم بالاخره دارند حرمت‌ها را زیر سوال می‌برند بلکه باید یک طبیعت‌گردی سالم داشته باشیم. 

محمدی لائینی با اعلام اینکه متاسفانه برخی مراکز و تورهای گردشگری زمینه‌های فساد و فحشا است، افزود:  برخی از سفره‌خانه‌های سنتی به پاتوق فساد تبدیل شدند و باید مسوولان حواس‌شان جمع باشد. 

وی با اشاره به اینکه باد آزمون و امتحان الهی وزیدن گرفته است، اظهار کرد: باد روسری‌ها را از سر یک‌سری‌‌ها برده است که در واقع امتحان الهی است و باید مراقب باشیم در این امتحان الهی شکست نخوریم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید هسته‌های غیرت خودجوش و مردمی به وجود آوردیم، اضافه کرد: باید امربه معروف و نهی از منکر باید مورد توجه قرار گیرد نه اینکه دست روی دست بگذاریم و همه مسائل مردمی باشد و مردم هم در این زمینه جنب‌وجوش و حرکت نشان دهند. 

محمدی لائینی با اشاره به اینکه مردم باید روز ۱۲ فروردین را زنده نگه دارند، بیان کرد: درواقع این روز عید بزرگ ملت است؛ چراکه در این روز با قدرت ملی سرنوشت خود را به دست گرفتند.

وی با اعلام اینکه ۱۲فروردین اولین درخشش انقلاب  در قالب رای مردم و آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.  با تشکر از خدمات مسوولان انقلابی، گفت: باید از همه مسوولان تقدیر و تشکر کنیم اما باید گلایه کنیم بخشی از مسوولان و دولت‌ها در  گذشته در تراز جمهوری اسلامی نبودند، نه در تراز جمهوریت و نه در تراز اسلام.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عقب‌ماندگی استان مازندران باوجود فرصت‌های زیاد، گفت: صنایع تبدیلی که جز ضروریات اولیه یک منطقه و قطب کشاورزی است نداریم.  در حوزه فرهنگ برخی از مسوولان و دولت‌ها خوب عمل نکردند و خودشان به بی‌فرهنگی‌ها و ناهنجاری‌ها دامن زدند. 

وی با تقدیر از دولت انقلابی سیزدهم بابت تلاش شبانه‌روزی و بها دادن به مردم، گفت: جای تشکر از بیانیه وزارت کشور در بحث کشف حجاب گرچه دیر بود ولی از اینکه بیانیه دادند و وعده دادند پیگیری‌های قانونی به عمل می‌آید تشکر می‌کنیم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: از مسوولان می‌خواهیم به جمهوریت و اسلامیت بها دهند و به حق و حقوق مردم اهمیت دهند و خودشان را مدیون دین و مردم بدانند. 

محمدی لائینی یادآور شد: باوجود همه ضعف‌ها رشد و توسعه قابل قبول برای نظام ما رقم خورد و در گام دوم انقلاب شاهد رشد بیشتر به‌ویژه در حوزه عدالت و نبود تبعیض باشیم.

وی ادامه داد:  ازنظر دشمنان از همان آغازین ماه‌های شکل‌گیری انقلاب به فکر نابودی انقلاب بودند و تا امروز به دنبال براندازی جمهوری اسلامی هستند اما به دشمنان اعلام می‌کنیم جمهوری اسلامی جاودانه تاریخ باقی خواهد ماند و آنچه نابودشدنی است نظام سلطه استکباری فرعونی آمریکایی است. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه جلسات تفسیر قرآن و محافل قرآنی منزلی در این ایام احیا شود، اضافه کرد: در این ایام محافل قرآنی سیار منزلی مورد توجه قرار گیرد و محافل قرآنی خانه به خانه داشته باشیم و این محافل را به خانه‌ها ببریم. 

محمدی لائینی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه ام‌المومنان، ام‌الائمه و ام‌المسلمین، گفت: ایشان تمام دارایی خود را در راه اسلام گذاشتند و اگر امروز این سعادت را داریم مسلمان هستیم بخشی از آن به برکت این بانوی بزرگوار اسلام است. 

وی با اشاره به اینکه سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) به‌عنوان مظهر صبرو حلم و خوش‌اخلاقی و کرم و سخاوت را داریم، اظهار کرد: طرح هر محله یک قربانی ازجمله طرح‌هایی است که با الگوگیری از این امام بزرگ مورد توجه قرار گیرد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از خدمات خیران، بیان کرد: خیران در شرایط و مشکلات همچون خدیجه کبری(س) و امام حسن مجتبی(ع) دارایی‌های خود را هزینه می‌کنند.  

محمدی لائینی با تاکید بر ضرورت داشتن تقوا، گفت: باید از خشم خدا ترسید و گناه نکرد، گاه حیا کنیم و گناه نکنیم. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه