تجربه جدید گروههای جهادی/ همکاری با پلیس راه و راهداری برای کاهش تصادفات جاده ای

گروه های جهادی در نوروز در جاسک به یاری پلیس راه و راهداری شتافتند تا در نظم بخشی به ترافیک جاده ای موثر باشند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، 150 گروه جهادی در نوروز امسال، بجای عید دیدنی و رسیدن به احوالات شخصی خود ترجیح دادند تا نوروز را در کنار مردم مناطق کمتر توسعه یافته هرمزگان به خدمت بپردازند.

در اشکال جدید از اقدامات جهادی در هرمزگان، گروه های جهادی جاسک به یاری پلیس راه و راهداری شتافتند.

طرح همیاران جهادی پلیس راه با همکاری اداره راهداری و مشارکت گروههای جهادی سپاه شهرستان جاسک با هدف کاهش تصادف‌ها و سانحه‌ی جاده‌ای و کمک به تسهیل ترددها و نظارت بر عملکرد رانندگان در محورهای پرترافیک این  شهرستان از تاریخ ۱۰ فروردین تا ۱۳فروردین ۱۴۰۲ با پلیس راه و راهداری شهرستان همکاری خواهند کرد.

در این باره شهدادی مسئول شورای جهادی شهرستان جاسک با اشاره به دور جدید سفرهای نوروزی افزود: در این طرح که اجرای آن از امروز دهم فرودین‌ماه آغاز شده و تا سیزدهم فروردین نیز ادامه دارد، از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی شهرستان استفاده شده است تا بتوانیم ضمن ایجاد بستری امن برای ترددهای مسافری، سبب کاهش تصادفات جاده ای نیز باشیم.

به گفته وی، نیروهای داوطلب و جهادی با هدف کمک به پلیس راه در روزهای یاد شده در نقاط مختلف به‌ویژه محورهای پر رفت و آمد شهرستان مستقر شده و با راهنمایی مسافران و یادآوری قوانین و دیگر مسائل در راستای کاهش سانحه جاده‌ای نقش‌آفرینی خواهند کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، بیش از 20 گروه جهادی دیگر نیز در نوروز امسال در مناطق مختلفی از جاسک دوشادوش مردم نسبت به رفع برخی محرومیت ها اقدام کردند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه