علاج مشکلات اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است/ تشکر از استاندار بخاطر پیگیری مشکلات جزیره هرمز

امام جمعه هرمز گفت: امروز تنها راه مقابله با همه نقش های اقتصادی اتاق فکر های آمریکایی خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از هرمز، حجةالاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این جزیره اظهار کرد: حضرت خدیجه سلام الله علیها دارای ۳ عنوان مادری هستند یک عنوان ام المومنین که قرآن آن را مطرح فرمودند عنوان  دوم ام الائمه  عنوان سوم  مادر اسلام است، بانویی که در آغاز اسلام ایمان آورد و همه دارایی و ثروت خود را در راه دعوت به اسلام و ترویج اسلام خرج نمود و تا لحظه آخر در سخت ترین شرایط در کنار پیامبر گرامی اسلام بود.

وی افزود: به فرموده امام راحل عظیم الشان ۱۲ فروردین روز نخستین حکومت الله است روزی که حکومت ۲۵۰٠ ساله شاهنشاهی از بین رفت و حکومت مستضعفین که حکومت خداست جایگزین آن شد این روز با قدرت ملی مردم سرنوشت خود را به دست گرفتند.

به گفته وی، امام مجتبی علیه السلام بهترین الگو برای بشریت است بشری که تشنه معنویت است و به دنبال آرامش می گردد باید به امام مجتبی علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام توجه کند.

حجت الاسلام رستاخیز همچنین عنوان کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی به عنوان  مهار تورم و تولید، امروز کشور نیازمند حرکت انقلابی در مسیر پیشرفت و علاج ضعف های اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت امروز این است که مردم در عرصه معیشت و اقتصاد دچار مشکل هستند و از طرفی دشمنان مانند آمریکا و مستکبرین عالم برای اینکه مردم در عرصه معیشت و اقتصاد مشکلات بیشتر شوند از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نمی‌کند. امروز تنها راه مقابله با همه نقش های اقتصادی اتاق فکر های آمریکایی خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است.

رستاخیز افزود: مهمترین اولویت کشور تلاش شبانه روزی مسئولان در جهت رشد اقتصادی مهار تورم، بالا بردن سطح رفاه جامعه و رفع کاستی های معیشتی خانوار هاست. به عنوان مثال در مورد جزیره هرمز برای ایجاد اشتغال پایدار و تقویت تولید ملی و رفع مشکلات مردم نیازمند چند اقدام جهادی هستیم، ایجاد کارخانه تن ماهی، ایجاد سردخانه، ایجاد کارگاه بسته بندی انواع ماهی و میگو  و در مورد معیشت مردم امروز جزیره هرمز مواد غذایی گران تر از بندرعباس است که نیازمند شبکه  توزیع مواد غذایی مغازه ها در جزیره هستیم.

وی در پایان گفت: در زمینه گردشگری نیز نیازمند ایجاد بستر مناسب زیرساخت‌های اساسی برای گردشگری سالم و اسلامی هستیم. جا دارد از استاندار محترم و معاونین بزرگوارش که در جهت رفع مشکلات مردم این جزیره ویژه پیگیری می کنند تشکر و قدردانی کنم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه