سفر ۱۹۰ هزار مسافر نوروزی به جزیره کیش

ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش اعلام کرد: تا دهم فروردین حدود ۱۹۰ هزار مسافر به جزیره کیش در ایام تعطیلات نوروز سفر کرده اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، بر اساس آمار‌های ارائه شده، از مجموع ۱۸۹ هزار و ۱۳۲ نفر مسافر وارد شده به کیش، ۱۰۶ هزار و ۵۹۳ مسافر با ۷۶۷ پرواز و ۸۲ هزار و ۵۳۹ مسافر نیز با ۹۸ شناور دریایی به جزیره کیش سفر کرده اند.

۹۳ هزار و ۲۴۲ مسافر نیز با ۷۷۷ پرواز و ۶۵ هزار و ۵۲۶ مسافر نیز از راه دریا با ۶۹ شناور جزیره کیش را به بنادر چارک و آفتاب ترک کرده اند.

هتل‌های جزیره کیش نیز از ۲۵ اسفند پارسال تا دهم فروردین امسال میزبان ۵۴ هزار و ۴۶۶ مسافر نوروزی بودند و از این رقم، ضریب اشغال اتاق و تخت‌های هتل‌ها را به ترتیب ۸۷ و ۸۵ درصد به ثبت رساند.

براساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش در کمپ‌های اسکان نوروزی با اشغال ۹ هزار و ۸۰۴ چادر ۳۷ هزار و ۷۳۹ نفر شب، از خدمات نوروزی منطقه آزاد کیش استفاده کرده اند.

نوبت‌های شبانه روزی حفاظت فیزیکی برای امنیت و پذیرش ۲۴ ساعته گردشگران، استقرار پایگاه‌های هلال احمر و آتش نشانی از مهمترین اقدامات برای میزبانی از مسافران نورزی مستقر در کمپ‌های چادری است.

حمام و سرویس بهداشتی، جایگاه‌های شارژ تلفن همراه در کمپ‌های متاهلی و مجردی و خانوادگی ایثار گران و جانبازان نیز از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی است.

براساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش کمپ بحران نیز برای مواقع ضروری تجهیز شده است و آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است.

۴۸۰ شناور خودروبر ۱۸ هزار و ۹۴۱ دستگاه خودرو را وارد جزیره کیش و ۱۲۲ شناور خودروبر نیز ۱۵ هزار و ۷۹ دستگاه خودروی سواری را از جزیره کیش به بنادر چارک و آفتاب انتقال داده اند.

براساس آمار‌های ارائه شده ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی، کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی با پذیرش ۹۰ هزار و ۷۲۷ مسافر و گردشگر بیشترین ارائه خدمات به مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده اند.

ایستگاه‌های دوچرخه، شناور‌های تندرو و کف شیشه ای، ایستگاه‌های دوچرخه هتل‌ها در مجموع با پذیرش ۲۱۴ هزار و ۶۱ مسافر میزبان گردشگران نوروزی بودند.

مجموعه گردشگری ساحلی (پلاژ بانوان و آقایان) با پذیرش ۲۶ هزار و ۸۷۶ نفر، استخر با ارائه خدمات به ۳ هزار و ۶۹۷ نفر، استفاده ۸۷ نفر از زمین‌های تنیس و ارائه خدمات به ۶۳ نفر در زمین سوارکاری از خدمات نوروزی پیش بینی شده در حوزه ورزش و تفریحات جزیره کیش بوده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه