برنامه «کارآفرین سپاس» در زنجان اجرایی شد

برنامه «کارآفرین سپاس» با هدف تجلیل از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پیشکسوت استان و پاسداشت این حرفه برای نخستین بار در استان زنجان اجرایی شد.

به همت اتاق زنجان و با هدف تجلیل از کارآفرینان و فعالان اقتصادی پیشکسوت استان و پاسداشت این حرفه برنامه «کارآفرین سپاس» در استان زنجان برای نخستین بار اجرایی شد. صمد یوسفی اصل رئیس اتاق زنجان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران در حاشیه نخستین برنامه کارآفرین سپاس در این استان تاکید کرد: فرهنگ کارآفرینی باید هرچه بیشتر در جامعه ترویج شود.
او با بیان اینکه این برنامه به صورت مستمر در طول سال ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: در استان زنجان کارآفرینان بزرگی وجود دارند که سالیان سال در بخش های مختلف اقتصادی تلاش و فعالیت کرده و در راستای توسعه استان و کشور تلاش کرده‌اند. این کارآفرینان و پیشکسوتان عرصه اقتصاد پر از تجاربی هستند که باید از آن به بهترین شکل در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال و توسعه اقتصادی استفاده کرد.
یوسفی اصل با تاکید بر اینکه اتاق زنجان متعلق به مردم و بخش خصوصی استان است، تصریح کرد: این اتاق در دوره جدید تلاش های خود را در راستای توسعه و اعتلای اقتصادی استان در بخش های مختلف به کار خواهد بست.
در نخستین برنامه کارآفرین سپاس، هیأت رئیسه و هیات نمایندگان اتاق زنجان با حضور در واحد تولیدی مرمرین سنگ کسری ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد تولیدی و صادراتی از فعالیت های باقر محمدی مدیرعامل این شرکت و پیشکسوت عرصه تجارت و اقتصاد تجلیل کردند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه