حجت الاسلام رستمی: اروپا با تحریم بسیج دانشجویی موجب عزت بیشتر آن شد

رئیس نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها خطاب به بسیج دانشجویی گفت: دوستان عزیز! همسنگران دیروز و امروز و فردا! بدانید که برای این انقلاب و این ملک عزیز بودید حالا عزیزتر شدید.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

عزیزان و هم‌سنگران بسیجی‌ام در دانشگاه‌ها! خبر تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا تعجبی نداشت.

مجموعه‌ای که در عرصه‌ خدمت، افتخار خدمت جهادی به محرومترین اقشار در دورترین نقاط کشور را دارد و در عرصه فرهنگی قافله‌داری راهیان نور را برعهده دارد و در فتنه‌های کور و بداخلاقی‌ها، سنگر دفاع از حریم مردم، نظام و اخلاق را برگزیده، هدف کینه‌ جانیان و فاسدان عالم قرار گرفته است. خشم غارتگران بدسابقه‌ استعمارگر و همدستان حیله‌گر جنایتکاران قرن و داعشی‌های کراواتی از شما، افتخاری دیگر برای شماست.

اینکه نامتان در کنار نام مبارک افتخارآفرینانی مانند سردار سلیمانی، فخری‌زاده و شهریاری قرار گیرد و اشرار دنیا از شما ناراحت باشند، نشان درستی مسیری است که در حال پوییدن آن هستید.

حتی اگر بگویند این تحریم‌ها نمادین است، استثنائا درست می‌گویند؛ حصار کشیدن دور جهاد و دانش، عشق به مردم، عقلانیت سیاسی و گستردگی تشکیلاتی و... نمادی از هم‌زمانی «ترس و حماقت» است. دوستان عزیز! همسنگران دیروز و امروز و فردا! بدانید که برای این انقلاب و این ملک عزیز بودید حالا عزیزتر شدید.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه