ثبت‌نام طرح دستیار فناوری در دانشگاه جامع امام حسین(ع) آغاز شد

ثبت نام دور دوم طرح دستیار فناوری در دانشگاه جامع امام حسین (ع) آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، ثبت نام دور دوم طرح دستیار فناوری که با نظارت مستقیم معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور صورت می‌گیرد از تاریخ ۶ خرداد آغاز شده و  تا ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

طرح دستیار فناوری از جمله طرح‌های علمی و پژوهشی است که در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حوزه مهارت‌های مرتبط با کسب و کار و توسعه فردی که بهتر است یک دانشجو در طی دوران تحصیل فراگیرد ایجاد گردیده است.

این طرح علاوه بر فراگیری بعضی از مهارت‌های کاربردی ضمن برنامه‌های آموزشی و پژوهشی حین انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی، دانشجویان را با فضای کسب و کار نیز آشنا می‌سازد که پارک علم و فناوری به عنوان میزبان، شرایط طرح دستیار فناوری را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

پارک علم و فناوری دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این دوره به عنوان یکی از میزبانان در دوره دوم طرح دستیار فناوری حضور دارد و میزبان دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) خواهد بود.

در این طرح دانشجویان یک دوره ۶ ماهه را در یکی از شرکت‌های فناور یا دانش بنیان طی می‌کنند. دانشجویان در این طرح علاوه بر مهارت‌آموزی و آشنایی با محیط کسب و کار در پایان، گواهی شرکت در دوره را از پارک علم و فناوری دریافت می‌کنند. شرایط شرکت در طرح برای دانشجویان کارشناسی پس از گذراندن نیم سال ششم تحصیلی، کارشناسی ارشد بعد از گذراندن نیم سال دوم و دانشجویان دکترا بعد از گذراندن نیم سال چهارم است.

مدارک مورد نیاز دانشجویانی که می‌خواهند در این طرح ثبت‌نام کنند عبارت است از: ۱. تصویر کارت ملی و کارت دانشجویی ۲. تصویر فرم مجوز شرکت در طرح ۳. فایل پی‌دی اف رزومه متقاضی.

متقاضیان این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام به سایت www.parkintern.ir مراجعه کنند.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه