طرح خدمات امدادی گروه سایپا در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

شرکت امداد خودرو سایپا در سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، طرح ویژه ای را از 10 لغایت 15 خرداد ماه برگزار می نماید.

دکتر کورش پارسا معین مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: همزمان با برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره)، شرکت امدادخودروسایپا جهت رفاه حال زائران حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح خدمات امدادی ویژه‌ای را در 6 روز اجرا می‌کند.

دکتر کورش پارسا معین با اشاره به وجود پایگاه‌های ثابت و سیار امدادی در مسیرهای پرتردد، از آماده‌باش شبانه‌روزی امدادگران برای ارایه خدمت به مشتریان گروه خودروسازی سایپا خبر داد و افزود: امدادخودروسایپا ضمن به‌کارگیری ناوگان امدادی در سراسر ایران اسلامی که همواره به زائران و مسافران خدمات امدادی ارائه می‌دهند؛ به سایر خودروهای سواری موجود در کشور نیز امدادرسانی می‌کند که از این حیث یک رویکرد قابل تقدیر در زمینه خدمات‌رسانی به هموطنان قلمداد می‌شود.

و با وجود افزایش حجم تردد در تعطیلات، با برنامه ریزی های صورت گرفته یاری رسان کلیه هموطنان خواهند بود.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری طرح های ویژه سال 1402 گروه خودروسازی سایپا پوشش‌دهی خدمات خارج تعمیرگاهی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ظرفیت حداکثری ناوگان خواهد بود. این طرح با همکاری کلیه امدادگران، خدمت رسانان، شرکت سایپایدک در تأمین قطعه و نیروهای ستادی پیش بینی شده و در مسیرهای منتهی به حرم مطهر، سرعت و کیفیت بهتری خواهد یافت.

مدیر عامل امدادخودرو سایپا در پایان خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم با ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) نسبت به تشکیل تیم‌های بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای امدادی اطراف حرم مطهر و مسیرهای منتهی اقدام صورت گرفته است. جهت دریافت خدمات خودرویی سیار شماره ۰۹۶۵۵۰ بصورت 24ساعته در دسترس شماست.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه