«سوران» از امشب با قطعه‌ای از محمد معتمدی در تیتراژ پایانی پخش می‌شود

در آستانه پخش سریال «سوران» که از امشب 17 خرداد روی آنتن شبکه یک می‌رود، خواننده تیتراژ پایانی اثر مشخص شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سریال «سوران» به عنوان تازه‌ترین محصول مرکز سریال سوره، به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی عباس ریاحی و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از امشب 17 خردادماه میزبان مخاطبان خود در شبکه یک سیماست. 

بدین ترتیب این مجموعه تلویزیونی که در 18 قسمت تولید و تهیه شده است، به صورت هفتگی چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و تکرار آن ساعت 01:00 و 15:00 خواهد بود. همچنین تکرار 2 قسمت این سریال جمعه‌ها بعد از خبر ساعت 21 پخش می‌شود. 

 

همزمان با مشخص شدن زمان پخش، محمد معتمدی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی مشخص شد. این قطعه با آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست و شعری از محمدمهدی سیار تنظیم شده است. 

بازیگران این اثر عبارتند از؛ مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور و با هنرمندی زنده‌یاد حسام محمودی. 

در خلاصه داستان «سوران» آمده است:

-همین الانم باورم نمیشه، همش میگم نکنه یه خوابِ شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم…؟!
-خواب نیست همه چی عین واقعیته. من و تو و بچه‌هامون…

سریال «سوران» پس از سریال «کاتب اعظم» که اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» بود، دومین اثر اقتباسی مرکز سریال سوره است. این اثر که اقتباسی آزاد از کتاب «عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزارراغب است، مبارزات مردم کُرد در پیش و پس از انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه