مشارکت 36 کشور خارجی در برپایی نمایشگاه‌های مختلف استان یزد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد با بیان این که بنا داریم امسال 118 عنوان نمایشگاهی در این استان برگزار کنیم، گفت: در سال گذشته بالغ بر 535 هزار نفر از نمایشگاه‌های استان یزد بازدید کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یزد، احمد قافی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت روز جهانی صنعت نمایشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع نمایشگاه بین‌المللی یزد طراحی شده و فضاهای مورد نیاز با اولویت استانداردسازی در آن دیده شده است.

وی با بیان این که تقویم نمایشگاهی ۱۴۰۲ در استان یزد تدوین و تصویب شده است، افزود: امسال ۳۵ نمایشگاه با ۱۱۸ عنوان نمایشگاهی به میزبانی استان یزد در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد با بیان این‌که بیش از ۳۶ کشور خارجی در رویدادهای نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد مشارکت کردند، گفت: تبادل تکنولوژی و معرفی محصولات استان به خارج از استان و کشور از جمله اهداف برپایی نمایشگاه‌های مختلف در یزد است.

قافی رشد کیفی و کمی را از جمله اولویت‌های اجرایی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی منطقه یزد دانست و تصریح کرد: در سال گذشته حدود شش هکتار فضای سبز با کاشت ۱۲ هزار اصله نهال در محدوده شرکت نمایشگاهی یزد انجام شده است.

وی حضور کشورهای هند، نمایندگی شرکت‌های انگلستان، سنگاپور، ترکیه، چین، ایتالیا و استرالیا از جمله ویژگی‌های نمایشگاه‌های برگزار شده در استان یزد است، تأکید کرد: به منظور تقویت خدمات نمایشگاهی ساخت نمایشگاهی با ۱۲ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی و شش هزار متر مربع فضاهای رفاهی و جانبی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه یزد نیاز نمایشگاهی در استان یزد تا حدود انجام شده و در فرم ارزشیابی این مهم انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته به صورت میانگین، بالغ بر ۵۳۵ هزار نفر بازدید کننده از نمایشگاه‌های استان یزد داشتیم.

پایان پیام/الف

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه