حل مشکل آب شرب شهرستان رشت تا پایان دولت سیزدهم

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، در فاز نخست آب شرب، مشکل آب شرب ۱۲۷ روستای شهرستان رشت حل می‌شود و در فاز دوم و پایانی شاهد حل مشکل آب شرب ۷۶ روستای دیگر تا پایان عمر دولت سیزدهم خواهیم بود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، کیا عاشوری امروز در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی از آب شرب شهرستان رشت با اشاره به اهمیت حل مسائل مرتبط به حوزه سلامت اظهار کرد: شهرستان رشت با برخورداری ۶۷ درصدی آب شرب روستایی، دارای کم‌ترین شاخص برخورداری آب در سطح گیلان بوده که این در شان مرکز استان نیست. 

وی با بیان اینکه مشکل آب شرب، بخش قابل توجه‌ای از روستاهای رشت را شامل شده است، افزود: حل مشکلات آب شرب روستاهای رشت در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد. 

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به نگاه و اراده جهادی و میدانی دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش‌های مختلف گفت: تمامی اراده دولت بر این است که با همت جهادی یکبار برای همیشه مشکل آب شرب روستایی حل شود. 

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب بیان کرد: یک سوم از پروژه محرومیت‌زدایی آب شرب استان با همت جهادی و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح شهرستان در حال اجرا است که با اراده دولت حل مشکل آب شرب روستایی در سطح شهرستان رشت در ۲ فاز برنامه‌ریزی شده که فاز نخست آن با شتاب خوب در حال انجام است. 

عاشوری با تاکید بر اینکه با پایان رسیدن فاز نخست آب شرب، مشکل آب شرب ۱۲۷ روستای شهرستان رشت حل می‌شود، تصریح کرد: در فاز دوم و پایانی شاهد حل مشکل آب شرب ۷۶ روستای دیگر خواهیم بود که طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت سیزدهم مشکل آب شرب روستایی مردم شهرستان رشت در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار حل خواهد شد. 

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه فاز نخست پروژه محرومیت‌زدایی آب روستایی رشت با مشارکت شرکت آبفا و قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است، افزود: در این فاز شاهد پیشرفت کار و افزون بر ۲۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری از میزان ۵۰۷ کیلومتر تعهد داده شده هستیم. 

وی با تاکید بر ضرورت تعامل، هم‌گرایی و هم‌افزایی در بین دستگاه‌ها گفت: در راستای حل مشکلات آب شرب، همه دستگاه‌ها اجرایی باید با هم گرایی و هم افزایی داشته باشند تا موانع اجرای پروژه مرتفع شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه