مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان‌غربی معارفه شد

در آیینی ویژه در مرکز همایش های صداوسیمای استان، آقای ناصر حجازی فر بعنوان مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان غربی معرفی و از زحمات آقای مسعود مجرد، مدیرکل سابق تجلیل شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه ،در آیینی ویژه در مرکز همایش های صداوسیمای استان، ناصر حجازی فر بعنوان مدیرکل جدید صداوسیمای آذربایجان غربی معرفی و از زحمات  مسعود مجرد، مدیرکل سابق تجلیل شد.

در این آئین معاون امور استان های رسانه ملی تلاش های دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش در کشور را نشانه اقتدار و عظمت ایران تفسیر و تصریح کرد: دیگر هیچ گزینه نظامی بر روی میز دشمنان قرار ندارد چراکه ایران به خوبی به قدرت بازدارندگی دست یافته است و در کارزارهای سیاسی، رسانه ملی نیز تلاش می کند تا در حیطه جنگ نرم در مقابل هجمه های شناختی دشمنان ایستادگی کند.

حسن عابدینی به نشانه های افول نظام سلطه و استکبار جهانی نیز اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۵۷ و پس از استحاله بسیاری از کشورها در دول شرق و غرب، امام خمینی (ره) با اتکا به آموزه های دینی، نظامی را بنیان گذاشت که توانست تمام معادلات جهان را بر هم زند و گفتمان سیاسی و رهایی بخش را با تکیه بر مبانی دین اسلام صورت بندی کند و پس از گذشت ۴۴ سال امروز رسانه ملی همچنان در گستره ارتباطات، بعنوان رسانه ای بدیع و در مقابل رسانه های جریان اصلی، گفتمان انقلاب را بازتولید می کند.

وی همچنین هویت محوری و عدالت گستری را از بنیان های اصلیِ طرح تحول رسانه ملی برشمرد و تصریح کرد: رسانه ملی با هدف انعکاس قومیت ها و گویش های مختلف در آینه رسانه، طی شبانه روز، ۱۰ ساعت از برنامه های شبکه های ملی را به پخش برنامه های تولید شده در مراکز استان ها اختصاص داده تا رسانه ملی به آینه تمام نمای ایرانیان بدل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آیین، بر لزوم توجه جدی رسانه ملی به رهنمون های ارزشمند رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر دو مسئله مهمِ «تقویت ایمان» و «افزایش امید» تاکید ویژه داشته اند و لازم است بر این دو مهم متمرکز شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی همچنین پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را موهبتی الهی و باری سنگین بر دوش مدیران نظام خواند و گفت: ارتباط با خداوند، پذیرش صادقانه مسئولیت و اتکا به نصرت الهی، سه اصل مهم است که باید از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.  

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه