خدمات رسانی به مناطق محروم از اولویت های دولت است

استاندار آذربایجان غربی گفت: در دولت سیزدهم، گازرسانی به مناطق مختلف آذربایجان غربی، رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، افزود: علیرغم وسعت و صعب العبور بودن برخی از مناطق آذربایجان غربی، اهتمام جدی برای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان وجود داشته است.

وی در ادامه با اعلام اینکه امروز روستاهای دورافتاده و مرزی آذربایجان غربی نیز از خدماتی چون نعمت گاز برخوردار شده اند، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی به دور از هرگونه نگاه تبعیض آمیز، به دور افتاده ترین مناطق گازرسانی شده که این اتفاق مبارک در دنیا کم سابقه است.

استاندار آذربایجان غربی در پایان، خدمات رسانی به مناطق محروم را از اولویت های دولت سیزدهم معرفی کرده و افزود: شرکت گاز با بهره مندی از بودجه های ملی، در سریعترین زمان ممکن پروژه های گازرسانی را به اتمام می رساند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز در این دیدار گفت: گازرسانی به مناطق محروم آذربایجان غربی و صنایع، در اولویت نخست کاری شرکت ملی گاز ایران در سال جاری قرار دارد.

مجید چگنی با اشاره به گازرسانی به بیش از ۹۸ درصد شهرهای آذربایجان غربی و ۸۸ درصد روستاها، افزود: اتمام طرح توسعه‌ای گازرسانی در آذربایجان غربی در دستور کار شرکت ملی گاز ایران بوده و همکاران ما در تلاش هستند که این پروژه ها هرچه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه