جهاد کشاورزی با کمک بانک‌ها ظرفیت‌های لازم را برای کشاورزان ایجاد کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهاد کشاورزی باید با کمک کشاورزان از روش‌های نوین برای آبیاری استفاده و با کمک بانک‌ها این ظرفیت را برای کشاورزان ایجاد کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اراک، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی امروز در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی و اعضای تشکل‌های کشاورزی استان با بیان اینکه ما در رقابت جهانی با دنیا قرار داریم و باید جایگاه و رتبه خودمان را به جهانیان ثابت کنیم، اظهار کرد: باید در تمام عرصه‌ها موقعیت‌ها را بشناسیم و از آن خوب استفاده کنیم تا متضرر نشویم.

وی  افزود: ما با کلمه ما می‌توانیم به خوبی توانستیم در تمام فعالیت‌ها و عرصه‌ها در جایگاه‌های بالا و رتبه‌های برتر دنیا قرار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی داد: ما در بخش کشاورزی باید راه و هدف را بشناسیم و بتوانیم مطلوب قدم برداریم تا در سطح ملی و جهانی به رتبه‌های بالا برسیم.

دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: از نظر آب و هوا تمام شهرهای استان شرایطی خاص خود را  دارند و برای کشاورزی مطلوب در هر نقطه استان باید برنامه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به هدر رفت آب در بخش کشاورزی بیان کرد: در مصرف آب کشاورزی باید نهایت دقت صورت گیرد، جهاد کشاورزی باید با کمک کشاورزان از روش‌های نوین برای آبیاری استفاده و با کمک بانک‌ها این ظرفیت را برای کشاورزان ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهاد کشاورزی باید به وعده‌های خود عمل کند تا کشاورز هم دلگرم به کار شود.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: با این همه وسایل و تجهیزات به خصوص در بحث جوجه‌ریزی و مرغ و گوشت دیگر نباید کمبود داشته باشیم که مردم دچار مشکل و گرفتاری شوند.

وی اضافه کرد: روی کشت‌های ضروری مثل گندم کار شود تا نان باکیفیت و مرغوب به دست مردم برسد. باید به مسئله کشاورزی علمی و جهادی عمل نگاه کرد و از افراد متخصص و کاربلد بهره برد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه