ساعی: تحقق بیمه حوادث اتفاق بزرگی در ورزش ایران است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تامین هزینه‌های درمانی همواره یکی از دغدغه‌های بزرگ ورزشکاران اعم از قهرمانان و پیشکسوتان بود که خدا را شکر اجرایی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، هادی ساعی درخصوص اجرای بیمه ورزشی ورزشکاران اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان خود یکی از قهرمانان بزرگ ورزش ایران بوده و به خوبی با شرایط و مشکلات این بخش از ورزشکاران آشناست. بر همین اساس موضوع بیمه ورزشی و درمان تکمیلی را با جدیت پیگیری کرد تا بخش عمده‌ای از دغدغه‌های ورزشکاران رفع شود.

وی افزود: این موضوع برای همه ورزشکاران در رشته های مختلف اهمیت ویژه ای دارد، ولی در بخش ورزش‌های رزمی به دلیل نوع ورزش و نوع و احتمال بالای آسیب‌ها شرایط متفاوتی دارد، که باید از تصویب و اجرایی شدن طرح شدن طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی به عنوان یکی از شاخصه‌های عملکرد سجادی بیان کرد.

ساعی که به همراه تیم ملی تکواندو جهت شرکت در رقابت‌های گرندپری رم حضور دارد ادامه داد: موضوع بیمه و تامین هزینه‌های درمانی پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان همواره مورد تاکید مقامات ارشد جمهوری اسلامی بوده که خدا راشکر با پیگیری مجدانه وزیر ورزش و جوانان طرحی که سال‌ها در حد همان طرح باقی مانده بود به سرانجام رسید و اکنون می‌توان به جرات گفت که دغدغه بزرگی برای خانواده بزرگ ورزش رفع شده است.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه