تعیین تکلیف مالکیت سپیدرود رشت تا هفته آینده

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه رأی کیفری مالک اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت تأثیری در مالکیت فعلی این تیم ندارد، گفت: تا هفته آینده وضعیت مالکیت تیم فوتبال سپیدرود رشت با مساعدت مسؤولین ارشد گیلان مشخص می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان صبح امروز در حاشیه دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: رأی کیفری مالک اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت تأثیری در روند مالکیت آقای نوید در سپیدرود ندارد.

وی با اشاره به اینکه باشگاه سپیدرود رشت فعلاً با مالکیت علیرضا نوید به کار خود ادامه می‌دهد، افزود: تا هفته آینده تکلیف مالکیت تیم با مساعدت مسؤولین ارشد استان مشخص می‌شود و هواداران نگران نباشند با جدیت پیگیر موضوع مالکیت تیم هستیم تا شرایط مناسبی برای ادامه فعالیت این باشگاه بزرگ ایجاد شود.

آرمان بابت حمایت‌های به موقع رئیس کل دادگستری و مسؤولین ارشد استان خصوصا در حل موضوع حقوقی  و مالکیتی مجموعه فوتبال ساحلی  شهرداری رودسر و مجموعه ورزشی شهید زمانیان تالش که از مطالبات مردم و ورزشکاران بود نیز تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/۳۳۸۹

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه