محرابیان: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور دارد

وزیر نیرو گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور و اهداف انقلاب دارد و در طول دوره‌های مختلف خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در نشست تخصصی که  با حضور وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، علی‌اکبر محرابیان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه در حوزه‌های مختلف عمرانی و صنعتی کشور اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بازوی اجرایی قوی برای دولت‌های مختلف بوده است و امروز وقتی از توسعه کشور صحبت می‌شود، اولین چهره‌ای که در مقابل ما ترسیم می‌گردد قرارگاه سازندگی خاتم و سپاه پاسداران است.

وی افزود: در این میان قرارگاه باید مشوق و کمک حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها باشد؛ زیرا ما برای توسعه و آبادانی کشور نیازمند حضور کل ملت ایران و تمام بخش‌های مختلف در صحنه هستیم.

وزیر نیرو اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور و اهداف انقلاب دارد و در طول دوره‌های مختلف خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.

وزیر نیرو ضمن تأکید بر اهمیت اجرای طرح‌های برق و آب در کشور و تأثیر آن بر رضایتمندی جامعه، گفت: از بین حدود 350 طرح فعال وزارت نیرو در مناطق مختلف کشور، حدود 15 درصد طرح‌ها در اختیار قرارگاه است که عمده آن‌ها طرح‌های حساس و راهبردی است و در این بین چند طرح از جمله سد معشوره، سد بختیاری، تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه، طرح فاضلاب اهواز و خط گاز نیروگاه قشم از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه