لزوم احصای مشکلات ارومیه با استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاهی

فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به هدف برگزاری دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه گفت: هدف نشست کمک به مسوولین ارومیه از بعد فکری و نظرات تخصصی برای حل مسایل شهرستان از طریق اراِیه راهکارهای علمی و عملی است.

 به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ارومیه، قهرمان عیوض‌لو فرمانده سپاه ارومیه، در دومین جلسه مجمع عالی بسیج اظهار داشت:دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه به منظور رفع مشکلات و با ارایه راهکاری عملی از طریق کارشناسان دانشگاهی برگزار شده است .

وی با اشاره به هدف از برگزاری دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه عنوان کرد: کمک به مسوولین شهرستان از بعد فکری و نظرات تخصصی برای حل مسایل شهرستان  از طریق اراِیه راهکارهای علمی  و عملی است.

فرمانده سپاه ارومیه ادامه داد: مجمع عالی بسیج با همفکری فرماندار شهرستان ارومیه مسایل و مشکلات اساسی شهرستان را اولویت بندی کرده و به صورت تخصصی به آن پرداخته می‌شود.

عیوض‌لو ادامه داد: اعضای کارگروه‌ها جمعی از کارشناسان دانشگاههای و دستگاه‌های اجرایی است و مسایل مربوطه به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و طی مصوباتی برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مصوبات ارایه شده تا پایان سال توسط دستگاه اجرایی به صورت عملی اجرا شود .

در این جلسه فرماندار شهرستان ارومیه اظهار اشت: طی اولین جلسه برگزار شده مجمع عالی شهرستان ارومیه سه میز تخصصی، حوزه آب، گیاهان دارویی، اقتصاد دانش بنیان مطرح شد و طی این یک سال کار کارشناسی، علمی و تحقیقاتی با تلفیق بین اساتید دانشگاهی و دستگاههای متولی انجام شده است.

فرماندار ارومیه ادامه داد: تمام مباحث در حوزه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد داده شد در جهت تکمیل جلسه اول جلسه دومین مجمع برگزار و مصوبات جلسه وبرای اجرای شدن به دمدیران دستگاههای اجرایی ارجاع داده شود.

عماری خاطرنشان کرد: در بحث حکمرانی آب لازم است هم افزایی و هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌ها ایجاد شود .

وی تاکید کرد: بحث اصلاح الگوی کشت و فرهنگ الگوی مصرف بهینه آب و نظارت بر برخی تخلفات در حوزه کشاورزی و مصرف آب مورد اهتمام جهاد کشاورزی قرار گیرد.

پایان پیام

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه