۱۰۱ امدادگر منتخب جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و به مناسبت یکصدو یکمین سالگرد تاسیس هلال احمر، در اختتامیه دوره توان افزایی نیروهای امدادی از ۱۰۱ امدادگر منتخب خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از طبس، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در اختتامیه دوره توان افزایی و تجلیل از ۱۰۱ امدادگر منتخب استان با بیان اینکه هلال احمر طی یک قرن تنها با پشتوانه مردمی توانسته خدماتی بی منت و صادق به جامعه ارائه کند، ظهارداشت: امروز جمعیت هلال احمر مدعی ترین سازمان مردمی در کشور بوده و نماد این مهم در شورای اجرایی این جمعیت نمود پیدا کرده است.

وی ضمن قدردانی از خدمات شبانه روزی امدادگران جمعیت هلال احمر در استان، بیان کرد: حضور امدادگران نه تنها به شاکله جمعیت معنا بخشیده بلکه در خدمت بی منت و صادقانه پیشتازی می‌کنند.

وی با بیان این که چکیده وصایای شهدا‌ در پایگاه‌های جاده ای هلال احمر با حضور داوطلبانه امدادگران در بحث امداد و‌ نجات متبلور است، اظهار کرد: امروز پاسداشت خون شهیدان امدادگر با فعالیت‌های بشردوستانه امدادگران و نجاتگران هلال احمر محقق می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت توان افزایی امدادگران و داوطلبان بیان کرد: در راستای افزایش آمادگی و به روز رسانی دانسته های امدادگران، برنامه توان افزایی ویژه ۱۰۱ امدادگر منتخب خراسان جنوبی به مدت دو روز در شهرستان طبس برگزار شد.

کاوسی «در امتداد نوع دوستی، ایمان، امید، امداد» را شعار توان افزایی امدادگران دانست و گفت: این توان افزایی در روستاهای هدف گردشگری خرو (آبگرم مرتضی علی) و ازمیغان (تخت عروس) و کال جنی شهرستان طبس برگزار شد.

وی  اظهار کرد: همچنین در کنار اجرای برنامه های برای افزایش آمادگی جسمانی مباحث آموزشی با موضوعات موقعیت یابی، نجات در آب های خروشان و سیلاب به امدادگران شرکت کننده در این توان افزایی ارائه شد.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه