پنجمین دستگاه ام‌آرآی پیشرفته وارد چهارمحال و بختیاری شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری از اختصاص پنجمین دستگاه ام‌آرآی (MRI) پیشرفته در دولت سیزدهم به این استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، ارسلان خالدی‌فر گفت: به دنبال پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، در هفدهمین روز از خردادماه ۱۴۰۲ یک دستگاه ام‌آر‌آی (MRI) پیشرفته ۱.۵ تسلا از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری افزود: این دستگاه با ارزش بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال، محصول شرکت زیمنس آلمان با کیفیت تصویربرداری بسیار بالا در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این دستگاه از تجهیزات سرمایه‌ای محسوب می‌شود، اضافه کرد: با آماده‌سازی فضای فیزیکی جهت نصب و اضافه شدن این دستگاه به چرخه درمانی استان با تعرفه دولتی، دومین دستگاه ام‌آر‌آی (MRI) مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) آماده ارائه خدمات تشخیصی درمانی به مردم می‌شود.

خالدی‌فر اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم پنج دستگاه MRI پیشرفته وارد استان چهارمحال و بختیاری شد که در بیمارستان‌های لردگان، فارسان، بروجن و آیت‌الله کاشانی و هاجر(س) شهرکرد مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: افزایش میزان رضایتمندی مردم با توسعه زیرساخت‌های سلامت و بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچنین ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی و دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت همواره مورد تاکید است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه