برنامه‌ریزی برای ایجاد ۲۶ هزار شغل جدید در یزد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در سال جاری سهمیه تعیین شده برای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ایجاد ۲۶ هزار شغل جدید است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یزد، محمدرضا فلاحتی دقایقی پیش در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری این استان اظهار کرد: در سال جاری سهمیه تعیین شده برای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ایجاد ۲۶ هزار شغل است که در سه ماهه نخست باید حدود ۵ هزارو ۹۰۰ شغل آن محقق شود.

وی افزود: اگر چه اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورده است، اما از برنامه تعیین شده عقب هستیم و قرار شد در ماه‌های باقیمانده سال این عقب ماندگی در تحقق سهمیه جبران شود.
 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: سیاست استان در ایجاد اشتغال همچنان  اشتغال دانش بنیان، اشتغال بانوان و توسعه اشتغال در صنایع کم آبخواه است.
 
محمد دهقان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در این جلسه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۹ واحد مستقر در شهرک‌های صنعتی راکد یا غیر فعال اند که عمده‌ترین علت این موضوع، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش است.
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان‌های مهریز، یزد و میبد بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی غیر فعال در شهرک‌های صنعتی را دارند که نیازمند حمایت‌های بانکی و اعطای تسهیلات است.

پایان پیام/ب

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه