شهیدابوالقاسم وحید: انقلاب نباشد نامی از اسلام نخواهد ماند

شهید ابوالقاسم وحید در بخشی از وصیت‌نامه آورده است اگر زبانم لال این انقلاب شکست بخورد دیگر خبرى از اسلام نخواهد ماند و خبرى از آزادى نیست.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!.

۴۰۷۶/ تبرک لحظاتمان با شهیدابوالقاسم وحید 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و اناالیه راجعون 
ما از اوییم و بازگشت همه به سوى اوست.

شکر و سپاس خدایى را که ما را هستى بخشید و از نعمت سلامتى عقل برخوردارمان کرد که راه خوب و بد را تشخیص داده و راه خوب را انتخاب کنیم.

درود و سلام بیکران بر پیامبران خدا مخصوصا پیامبر بزرگ اسلام و جانشینان برحقش و نایب عظیم‌الشان آنان یعنى امام عزیز این انسان نمونه در تاریخ که واقعا نعمتى بزرگ بود که خدا به این ملت مظلوم تحت ستم شاهنشاهى عطا فرمود.

باید همه شکرگزار باشیم و قدر خودمان را بدانیم که در چه زمانى و با چه رهبرى عمرمان سپرى مى‌شود، از خداى بزرگ عمر باعزت براى ایشان خواهانم و امیدوارم ایشان را تا انقلاب مهدى (عج) براى اسلام نگهدارد، انشاءالله آمین یارب العالمین.

سلام و درود بر شهداى اسلام، اسراى اسلام، معلولان و مجروحان انقلاب و جنگ تحمیلى و خانواده‌هاى محترم آنان و امت حزب‌الله.

پس از درودها و سلام‌ها چند جمله به عنوان وصیت‌نامه که معرف راه، هدف و مقصود اینجانب است براى یادگار خدمت تمام افراد خانواده خود و اقوام و خویشان و دوستان و کسانی که این وصیت‌نامه را مى‌خوانند و گوش مى‌دهند عرض می‌کند.

تا ابد خطابم به کسانى است که دلشان براى اسلام می‌تپد اى عزیزان، اى پدران و مادران، خواهران و برادران مسلمان و اى تمام کسانى که حتى چند درصد در رابطه با اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان احساس مسئولیت دارید به هوش باشید که تمام کفر جهانى در مقابل اسلام قیام کرده و شیطان بزرگ تمام اعوانش را علیه این انقلاب بسیج کرده و این هم بر هیچ کس پوشیده نیست، پس اینجا وظیفه‌مان روز به روز سنگین مى‌شود.

اگر خداى نخواسته در این وظیفه کوتاهى و یا سستى به خود راه دهیم بلایى به سرمان خواهد آمد که چند برابر از رژیم گذشته بدتر است و نمونه آن را الان در فلسطین و لبنان و مراکش و عراق و جاهاى دیگر مى‌بینیم.

اگر زبانم لال این انقلاب شکست بخورد دیگر خبرى از اسلام نخواهد ماند و خبرى از آزادى نیست که انشاءالله آن روز را دیگر در دنیا نبینیم.

وقتى وظیفه مشخص شد پس باید همت کنیم و جبهه را هر چه بیشتر از گذشته تقویت کنید که مى‌کنید، این را از زبان این حقیر بشنوید که اگر اسلام در این جنگ پیروز شود که انشاءالله خواهد شد دنیا حساب دیگرى براى ما باز خواهد کرد.

آنها مسلما نخواهند گفت ایران براى خاک جنگید و عراق را شکست داد بلکه می‌گویند ایران اسلامى دشمن آمریکا و شوروى و اسرائیل بود و پیروز شد چون دنیا می‌دانند که جنگ ما فقط به خاطر خاک نیست.

 با این وضعى که دنیا دارد و موقعیتى که به دست آورده‌ایم و با رهنمودهاى پیامبرگونه حضرت امام حجت تمام است، وقتى امام عزیز می‌فرمایند بر هر مکلفى دفاع واجب کفایى است پس دیگر اى برادر جاى این نیست که یک سرى مسائل توجیهى براى خودمان درست کنیم و بگوییم خب الحمدالله نیرو زیاد هست و احتیاج به ما نیست!.

ما هم می‌رویم ولى اى مسلمان مواظب باش  چون فرصت از دست می‌رود و فقط افسوس خوردن باقى می‌ماند، درست است به لطف خدا نیرو فراوان است و باید هم باشد چون ما خودمان را باید خیلى بیشتر از این آماده کنیم جهت مقابله با دشمنان اسلام اما بیایید در جبهه‌ها شرکت کنید تا جوانان عزیز هم بیایند.

خلاصه این چند روز زندگى دنیا خواهد گذشت و زندگى ابدى در آن دنیاست، پس توشه‌اى برگیرید براى آخرت، به هوش باشید که زرق و برق دنیا شما را مشغول نسازد و همه‌اش به فکر خوشى این دنیا نباشید تا روز قیامت وقتى شهدا با سربلندى خدمت آقایمان امام حسین(ع) می‌آیند سرافکنده نباشید.

این را هم بگویم اگر عده‌اى هم بی‌تفاوت که خیلى عده آنان در جامعه ما کم پیدا می‌شود باشند و توجهى به جبهه نداشته باشند، خدا خود وعده داده که لشکر حق پیروز است هر چند که کم باشند حتى در قرآن کریم هم مى‌فرماید که بیست نفر از شما به دویست نفر از دشمن غالب است، حالا عده‌اى شرکت کنند در جنگ یا نکنند.

این جنگ با پیروزى صد درصد اسلام خواهد شد خوب چون عملیات والفجر(5) نزدیک است و الان ما لحظه‌شمارى می‌کنیم براى ساعت عملیات و به لطف خدا این عملیات عملیاتى است که انشاءالله می‌رود تا کربلا و قدس عزیز را از چنگال دژخیمان رها سازد.

شاید من از کسانى باشم که خدا از گناهانم گذشته باشد و افتخار شهادت را نصیبم کند، پدر و مادر عزیزم از اینکه حاصل زحمات چندین ساله خود را تقدیم به اسلام می‌کنید مبادا کوچکترین ناراحتى به خود راه دهید. می‌دانم که صبر می‌کنید، از خدا می‌خواهم به شما صبر عطا فرماید و طول عمرى بابرکت از نعمت سلامتى برخوردارتان کند، از خدا برایم طلب مغفرت کنید و از او بخواهید مرا در زمره شهدا قرار دهد. 

شما اى همسر مهربان و باوفایم خود را آماده کن براى پذیرفتن مسئولیتى بزرگ چون با نبودن من تو هم پدرى و هم مادر براى فرزندانم و این را می‌دانم که نبود من براى شما سخت و رنج‌آور است ولى باید براى اسلام تحمل کنید و از حضرت زینب(س) قهرمان زنان جهان سرمشق بگیرىد و بچه‌ها را درست تربیت کنید تا هر کدام خدمتگذار خوبى باشند براى اسلام. قول می‌دهم اگر این مسئولیت را خوب انجام بدهید حتما با زنان بهشتى محشور خواهىد شد، از خداى بزرگ سلامتى و سعادت براى شما و فرزندان عزیزم خواهانم. خداوند به شما صبر و استقامت عطا فرماید انشاءالله.

خدمت برادران و خواهران عزیزم سلام مى‌رسانم و سلامتى، سعادت و خوشبختى آنان را از خداى بزرگ مسئلت دارم، امید آن دارم که شما هم پاسدار خون شهدا باشید و مرا حلال کنید اگر چه وظیفه برادرى را نتوانستم انجام دهم.

بار خدایا! اسلام و مسلمین جهان را نصرت و عزت عطا فرما و آنان را در شناخت وظیفه و انجام به آن یارى فرما.

بار خدایا! پرچم پرافتخار اسلام را که با خون هزاران شهید آبیارى شده در سراسر جهان برافراشته دار.

بارخدایا! به خواب رفتگان را بیدار کن و بیداران را یارى نما.

بار خدایا! تو خود شاهد باش نه ترس از جهنم و نه شوق بهشت مرا به این راه کشانده بلکه فقط به خاطر اینکه وظیفه اسلامى خود را انجام داده باشم به اینجا آمدم.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه