بازدید بسیج جامعه پزشکی از طرح های ملی مهران

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام از اعزام جمعی از اعضای بسبج جامعه پزشکی استان در قالب کاروان پیشرفت علمی جهت بازدید از طرح های ملی سامانه گرمسیری، سد کنجانچم و میدان نفتی آذر در شهرستان مهران خبر داد.

علی مریدی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام صبح روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام گفت: با هدف جهاد تبیین و به منظور آگاهی از پیشرفت‌های علمی و دستاوردهای عظیم صنعتی، جمعی از اعضای بسبج جامعه پزشکی استان در قالب کاروان پیشرفت علمی از طرح های سامانه گرمسیری، سد کنجانچم و میدان نفتی آذر در شهرستان مهران بازدید کردند و از نزدیک با پیشرفت‌های علمی و توان مهندسان داخلی و اقدامات انجام شده در این سه پروژه مهم ملی آشنا شدند. 

وی افزود: اعزام کاروان های راهیان پیشرفت علمی از زمستان سال گذشته آغاز شده و بسیج جامعه پزشکی تاکنون چهار کاروان را به مجتمع پتروشیمی ایلام، سد و نیروگاه سیمره، سامانه گرمسیری و سد کنجانچم و میدان نفتی آذر مهران اعزام کرده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: در مقابل تلاش دشمنان که سعی در تحریف واقعیات و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند باید واقعیات، پیشرفت‌ها و توانمندی های نظام به اقشار جامعه اطلاع رسانی شود که یکی از موثرترین راه ها در این زمینه، اعزام کاروان های راهیان پیشرفت علمی است.

پایان پیام/

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه