آمارهای اشتغال مسئولان ایلام شبهه برانگیز است

خطیب موقت نمازجمعه ایلام گفت: برخی از آمارهای اعلامی از مسئولان شبهه انگیز است و اینگونه آمارها و خبرها موجب سلب اعتماد مردم از این دولت اعتماد می شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی امام جمعه موقت در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ایلام با انتقاد ار آمارهای شبهه برانگیز مسئولان استان در مورد اشتغال، گفت: طبق آمارهای اعلامی مسئولان ایلام جزء سه استان با کمترین میزان بیکاری است اما در واقعیت خانواده هایی هستند که چند فرزند بیکار دارند و وام اشتغال نیز برای ضروریات و در جای دیگر هزینه می شود.

وی با بیان اینکه وام اشتغال نمی تواند اشتغال پایدار ایجاد کند، ضمن اینکه از مرکز ملی آمار و متولیان کار و اشتغال خواست برای رفع شبهه توضیح دهند، تاکید کرد: بر اساس واقعیت های جامعه آمار بیکاری زیاد است و اینگونه اخبار و آمار اعتماد مردم را مورد خدشه قرار می‌دهد.

خطیب موقت نمازجمعه ایلام ادامه داد: هرچند دولتمردان و رئیس جمهور برای ایجاد رفاه در جامعه تلاش می کنند اما با این وجود مردم برای معیشت در فشار و تنگنا هستند و از دولتمردان تقاضا می شود همانطوری که در خیلی از جاها انقلابی برخورد کردند در مسیر بهبود وضعیت معیشت مردم هم انقلابی و جدی عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی یاداور شد: بی ثباتی بازار ما روز به روز و حتی به گفته برخی‌ها ساعتی و لحظه ای شده است که این مساله زیبنده دولت قوی و مردمی سیزدهم نیست که شرایط بازار اینگونه باشد.

وی بیان کرد: مردم نجیب و طرفدار نظامند و انقلاب را در تار و پود جان خود قرار داده اند اما مطالبات به حقی هم دارند و رفع مشکل اقتصادی و معیشتی آنها باید در اولویت باشد تا سفره آنها کوچکتر و تحمل قیمت ها برای آنها غیرقابل تحمل نشود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه