جزییات آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از دیدار با چین

تیم ملی والیبال کشورمان امروز آخرین تمرین توپی خود را در شهر ناگویا انجام داد تا آماده بازی با تیم‌های چین و اسلوونی شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان که از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده است، امروز (جمعه 19 خرداد) با شش دیدار در شهرهای اوتاوا و ناگویا پیگیری خواهد شد و تیم ایران امروز مسابقه ندارد.

مردان والیبال ایران امروز (جمعه ۱۹ خرداد) تمرینات خود را برای دیدار برابر چین از سر گرفتند. ملی‌پوشان از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ژاپن در یکی از سالن‌های فرعی گایشی‌هال تمرین توپی خود را آغاز کردند.

مطابق روال روزهای گذشته شاگردان بهروز عطایی با انجام تمرینات کششی کار خود را آغاز کردند. در ادامه ملی‌پوشان به دو گروه شش‌ نفره تقسیم شدند و با نظارت جدی بهروز عطایی حدود چهل و پنج دقیقه به بازی درون‌تیمی پرداختند. در نهایت با توجه به صلاحدید سرمربی تیم ملی بازیکنانی که تمایل به کار وزنه داشتند، راهی سالن بدنسازی گایشی‌هال شدند و دقایقی را در آنجا به تمرین پرداختند.

شاگردان بهروز عطایی ساعت 10:10 دقیقه شنبه ٢٠ خرداد در سومین بازی خود در لیگ ملت‌ها به مصاف چین خواهند رفت و ساعت 7:10 روز یکشنبه 21 خرداد برابر  اسلوونی صف‌آرایی خواهند کرد.

با توجه به این‌که تیم ایران در کمتر از 24 ساعت، دو مسابقه برابر چین و اسلوونی دارد، ملی‌پوشان کشورمان دیگر در ناگویا شهر میزبان هفته نخست لیگ ملت‌ها تمرین توپی نخواهند داشت.

هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 20 تا 25 ژوئن (30 خرداد تا 4 تیرماه) برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه