رویکرد مدیریت شهری باید به سمت درآمد پایدار باشد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به اهمیت درآمدپایدار برای مدیریت شهر باید رویکرد شهرداری به سمت‌وسوی درآمد پایدار پیش برود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین نشست تخصصی میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری کلان‌شهرهای کشور به میزبانی اردبیل، اظهار کرد: باید رویکرد مدیریت شهری به سمت‌وسوی درآمد پایدار پیش برود که خوشبختانه برنامه‌های شهرداری اردبیل نیز در همین راستا است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست تخصصی میادین میوه‌ و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری کلان‌شهرهای کشور، افزود: ضروری است این نشست‌ها خروجی و دستاوردی برای مدیریت مناسب شهری داشته باشد و باید شهرداری‌ها از تجربه سایر کلان‌شهرها در مدیریت شهری استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این‌که باید برای جانمایی و ساماندهی مشاغل فکر اساسی کرد، ادامه داد: در مبحث جانمای میادین و صنوف باید تمامی جوانب در نظر گرفته شود تا در آینده دچار معضلات نشویم و برای مردم مشکل ایجاد نکنیم.

میرجعفریان به ساماندهی وانت‌بارهای میوه فروش و انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهری در اردبیل اشاره کرد و گفت: جهت رفاه حال شهروندان و پاسخ به مطالباتشان ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر اردبیل از سوی شهرداری جدی گرفته شده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه