دشمن با دروغ و تبلیغات سوء سعی دارد ناامیدی به جامعه تزریق کند

امام جمعه نظرآباد عوامل ایجاد امید در جامعه را برشمرد و گفت: دشمن با تبلیغات سوء، دروغ و ایجاد شایعه می‌خواهد روحیه ناامیدی را در جامعه تزریق کند و مردم را نسبت به هم و نسبت به مسؤولان بدبین کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد موسوی، امام جمعه نظرآباد، در خطبه‌های این هفته نمازعبادی سیاسی‌جمعه شهرستان با تاکید بر اینکه با  عوامل اصلی حفظ انسان از گناه را بشناسیم، گفت: شرم و حیا لازمه سعادت و تکامل انسان است. حیا مانع انجام کارهای نادرست و صدور گناه می‌شود و عامل اصلی برای حفظ انسان از آلوده شدن به رذایل اخلاقی است.

وی در خصوص راهکارهای ترویج حجاب و عفاف، اضافه کرد: آگاهی‌بخشی و تبیین درست، مقابله با تظاهر بی‌حجابی و بی‌عفتی، ایجاد فروشگاه‌های حجاب و عفاف از جمله راهکارهای ترویج حفظ حجاب و عفاف است.

امام جمعه نظرآباد همچنین به تقویت روحیه ایمان و امید در جامعه تاکید کرد و گفت: محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سی‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) تقویت روحیه ایمان و امید بود.

موسوی عوامل ایجاد امید در جامعه را برشمرد و اضافه کرد: دشمن با تبلیغات سوء، دروغ و ایجاد شایعه می‌خواهد روحیه ناامیدی را در جامعه تزریق کند و مردم را نسبت به هم و نسبت به مسؤولان بدبین کند.

وی افزود: هر کس علاقمند به نظام اسلامی و مردم است باید در جهت کارآمدی نظام و ایجاد روحیه امید تلاش کند و یکی از عوامل ایجاد امید در جامعه خدمت خالصانه، صادقانه و جهادی است.

وی در بخش دیگری به تشریح پیام موشک هایپرسونیک به صهیونیست‌ها پرداخت و بیان کرد: رونمایی از موشک هایپرسونیک موجب خوشحالی ملت ایران و علاقمندان به نظام اسلامی و موجب حیرت و شگفتی و هراس صهیونیست‌ها و استکبار جهانی شد و این اقدام پیام روشنی به صهیونیست‌ها دارد که بعد از این حتی فکر حمله به ایران هم به ذهن آنها خطور نکند.

وی به مسئله پرسش مردم از صنایع خودروسازی پرداخت و ادامه داد: سوالی برای مردم پیش می‌آید چطور صنایع دفاعی و هسته‌ای علیرغم همه تحریم‌ها و تهدیدها پیشرفت گسترده‌ای داشته و اما در برخی از صنایع مانند صنعت خودروسازی شاهد چنین رشد و شکوفایی نیستیم؟ انتظار مردم ایجاد تحول در صنعت خودروسازی است و آن با اولویت دادن منافع ملی بر منافع شخصی امکان‌پذیر خواهد بود.

امام جمعه نظرآباد با بیان اینکه دحوالارض واقعی گسترش معنویت، عدالت‌ و امنیت است، تصریح کرد: روز دحوالارض از اوقات با فضیلت برای دعای فرج است. روزی که گسترش زمین در زیر کعبه در جهان ماده اتفاق افتاده است و دحوالارض واقعی گسترش معنویت، عدالت و امنیت است که با وقوع ظهور رخ خواهد داد.

وی‌ به مسئله برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: در آستانه فصل تابستان دستگاه‌های متولی نسبت به پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی کنند و نسبت به استفاده از فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی با فعالان فرهنگی همکاری کنند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه