برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محیط زیست در چهارباغ

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان چهارباغ از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در گلخانه چهار نخل چهارباغ به مناسبت هفته صنایع دستی و محیط زیست با عنوان نمایشگاه صنایع‌دستی و محیط زیست خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، محمدرضا حدادیان، رییس اداره میراث‌فرهنگی و صنایع دستی شهرستان چهارباغ، در جمع اصحاب رسانه از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و محیط زیست خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز گذشته در گلخانه چهار نخل واقع در ورودی شهر چهارباغ، بلوار شهدای گمنام آغاز شده و تا پایان روز ۲۰ خرداد ادامه دارد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چهارباغ افزود: با توجه به اینکه هفته صنایع دستی، مصادف با هفته محیط زیست که از ۱۶ خرداد آغاز شده و همچنین نزدیک به روز جهانی گل و گیاه است با برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در محیط گلخانه‌‌ای سعی شده تا اقدامی مشترک برای نمایش توانمندی‌ها در این حوزه‌ها صورت بگیرد. 

به گفته حدادیان فرمانداری، ادارات میراث‌فرهنگی، محیط زیست، بهزیستی، شهرداری، فرهنگ و ارشاد چهارباغ و شرکت تعاونی گلخانه‌داران مشترکاً اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده‌اند. 

وی رشته‌های حاضر در این نمایشگاه را میناکاری، سفال و سرامیک، صنایع چوبی، قلمزنی روی مس، پته دوزی و... عنوان کرد و گفت: همچنین غرفه‌ای برای نقاشی و فعالیت کودکان در داخل گلخانه در نظر گرفته شده است.

گفتنی ساعات بازدید از نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ تعیین شده‌است. 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه