جاده کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: جاده کرج-چالوس به واسطه سیل روز گذشته تا اطلاع ثانوی تعطیل است، در این حادثه خسارت جانی گزارش نشده است و مسافران در راه مانده همگی امدادرسانی شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، پیش از ظهر جمعه«۱۹ خرداد ماه» در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت سیل در جاده کرج-چالوس، با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران از شب گذشته تاکنون در این محور حضور داشته اند، گفت: خوشبختانه بواسطه اتخاذ تدابیر لازم از سوی استاندار البرز تمامی نیروهای امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، اتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راهور و ... از شب گذشته در این محور مستقر شده و بواسطه خدمت رسانی آنی هیچ خسارت جانی متوجه مسافران نشده و ۵ نفر که در جریان سیل قرار گرفته بودند با کمک نیروهای امدادی نجات یافته و تعدادی از مجروحین نیز توسط تیم اورژانس بصورت سرپایی مداوا شدند.

وی با تاکید بر اینکه محور کرج- چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در چند نقطه از این محور از ابتدای پیچ عسل کوک(شاندیز) تا انتهای تونل شماره ۵، جاده درگیر سیل شده و خسارت‌هایی به بار آورده است.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تمامی مسافرین در شب گذشته در جریان وقوع سیل از طریق محور تهران-شمال هدایت شدند و سایر مسافران نیز از طریق اتوبوس جابه جا و محور از تمامی مسافران تخلیه شد.

وی گفت: برای تعدادی از خودروهایی که همچنان در این محور باقی مانده اند مسیر جایگزینی در حال احداث است که بزودی این تعداد نیز می‌توانند از محور کرج_ چالوس خارج شوند.

افضلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمامی تیم ها در محور مستقر بوده و نسبت به بازگشایی جاده در تلاش هستند.

وی در پایان سخنان خود از تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه.های خدماتی و‌امداد و نجات استان تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه