کمترین کار برای جوانان شبانکاره ساخت شهرک صنعتی است

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه راه‌اندازی یا تکمیل کارخانه‌های تولیدی و صنایع مختلف از نقاط مثبت دولت است، گفت: ایجاد ناحیه صنعتی در شبانکاره کمترین کار برای جوانان تحصیل کرده و مستعد شبانکاره‌ است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: امید یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی و محرک انسان برای رسیدن به آمالش است و نیز ملازم روانی زندگانی و رشد است که با احساس و آگاهی، همراه و تضمین کننده تکامل و پیشرفت جوامع بشری است. 

وی با بیان اینکه خبر افتخار آفرینی ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر دور دنیا باعث عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از آن طرف باعث بهت و حیرت بیگانگان شد، افزود: ساخت و رونمایی از موشک فرا صوت فتّاح نیز خبری غرورآفرین بود که باعث ترس و وحشت اسرائیل غاصب و بهت و حیرت دشمنان شده است و این عینیت بخشیدن به ایمان و امیدی است که حضرت آقا روحی له الفدا در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند. 

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: سفرهای اثربخش و راه گشای خارجی و داخلی ریاست جمهور امید را به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران برگردانده است. در این روزها شاهد سفرهای مهم و اثربخش آیت الله رئیسی در خارج و داخل هستیم که این اتفاقات ما را از جهات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، گردشگری، پیشرفت و آینده کشور امیدوار کرده است. 

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه راه اندازی یا تکمیل کارخانه‌های تولیدی و صنایع مختلف از نقاط مثبت دولت است، گفت: ایجاد ناحیه صنعتی در شبانکاره کمترین کار برای جوانان تحصیل کرده و مستعد شبانکاره‌ای است؛ امیدواریم این خواسته به حق چندین‌ساله مردم و جوانان عزیز و شریف بخش بزرگ و با تمدن شبانکاره با پیگیری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر محقق شود. 

وی با بیان اینکه تورم دو پایه و اساس «تقاضا» و «عرضه» دارد، افزود: بر پایه تقاضا، هر جنسی که متقاضی بیشتری داشته باشد به تدریج افزایش قیمت خواهد یافت و کاهش تقاضا هم منجر به مهار تورم می‌شود و بر پایه عرضه، اگر عرضه بیشتر شود، تورم کم می‌شود اما در شعار مقام معظم رهبری، بر «مهار تورم بر پایه عرضه» تأکید شده است؛ یعنی تأکید ایشان بر سیاست‌های افزایش تولید است. 

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: بومی‌سازی امنیت منطقه خلیج فارس راهبرد قطعی ایران است؛ راهبردی که با تحقق آن جایی برای نیروهای بیگانه نمی‌گذارد. 

وی با اشاره به اینکه آمریکا در منزوی‌سازی ایران با شکست مواجه شده است، خاطر نشان کرد: رای مثبت ۵۴ عضو گروه بین‌المللی آسیا - اقیانوسیه به ایران برای عضویت در ۲ نهاد سازمان ملل، اجماع کشورهای عربی و آسیایی به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر و حالا انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح از سوی کشورهای عضو، به معنی‌عدم پیروی کشورها از سیاست‌های منزوی‌سازی آمریکا می‌باشد. 

پایان خبر/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه