مربیان ورزشی قم به ورزشکاران دفاع از ارزش‌ها و کشور را بیاموزند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ورزشکاران قمی همواره حامی انقلاب بوده‌اند، گفت: مربیان ورزش در استان به ورزشکاران نسل جدید دفاع از ارزش‌ها و کشور را بیاموزند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، ابراهیم سانی‌خانی در مراسم بدرقه تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به مسابقات جهانی 2023 مالت که با حضور رئیس فدراسیون این رشته در قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ورزش قم در ایام کرونا مانند سایر نقاط کشور دچار رکود شده بود. اما این رویکرد بعد از کمتر شدن کرونا در استان تغییر کرد.

وی ادامه داد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان قم یکی از رشته‌هایی بود که فعالیت چشمگیری داشته و ورزشکاران در این رشته فعالیت درخشانی را داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: درخواستی که از خانواده بدنسازی در قم دارم این است که به فکر پرورش ورزشکار با روحیه پهلوانی باشند، نوجوانانی که امروز به باشگاه‌های شما می‌آیند شما مربیان را به عنوان الگوهای خود قرار می‌دهند.

سانی‌خانی خاطرنشان کرد: هر از گاهی وقتی با خانواده ورزش قم به گلزار شهدا می‌رویم، چهره‌هایی را می‌بینیم که ورزشکار بوده و شاگرد مربیان پیشکسوت استان قم بوده‌اند. ما به این موضوع افتخار می‌کنیم، این شهدا ثابت کردند که مرام پهلوانی را از اساتید خود به خوبی آموخته‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: در ایام اغتشاشات سال گذشته نیز شاهد این بودیم ورزشکاران ما در قم از توطئه و نقشه شوم دشمنان حمایت نکردند، این موضوع نیز باعث افتخار ماست که ورزشکاران ما حامی نظام، انقلاب و اسلام هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان گفت: از مربیان می‌خواهم به شاگردان خود دفاع از ارزش‌ها، دین و کشور را بیاموزند. ما باید مدافع و حامی میهن و دین خود باشیم و این موضوع را شما مربیان می‌توانید به خوبی به شاگردانتان آموزش دهید.

پایان پیام/78030
 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه