جمعه پرحادثه؛ از تصادف زنجیره‌ای گچساران تا مرگ 2 راکب موتورسیکلت

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از کشته و زخمی شدن ۸ نفر در حوادث امروز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج ، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۹ و ۵۴ دقیقه امروز حادثه برخورد خودروهای پراید ،پژو ۴۰۵ ،بریلیانس و سقوط یکی از خودروها به دره به مرکز پیام گچساران اعلام شد.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۱،۲ ، دژسلیمان ،هلال احمر و یک دستگاه خودروی آتشنشانی به محل حادثه واقع در خروجی گچساران بعداز فلکه نرگسی به سمت بهبهان اعزام شدند.

رئیس اورژانس استان گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر فوت شده و ۵ نفر مصدوم شدند که مصدومین پس از اقدامات درمانی لازم توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجائی گچساران منتقل شدند

وی همچنین از واژگونی موتور سیکلت در کهگیلویه که منجر به مرگ دو نفر شد خبر داد و گفت: ساعت ۱:۵ دقیقه بامداد امروز حادثه واژگونی موتور سیکلت و سقوط به دره در تنگ هیگون به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های شماره ۱ و ۲ شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شدند افزود: پس از اقدامات لازم درمانی هر دو مصدوم به بیمارستان امام خمینی( ره )دهدشت منتقل شدند که متأسفانه به علت شدت جراحات هر دو نفر فوت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آخرین امدادرسانی ۱۱ دقیقه بامداد نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دیشموک به دنیا آمد.

گفتنی است این مورد، دومین تولد نوزاد در آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک در دو ماه اخیر می‌باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه