بی‌اعتنایی به نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تا به کی؟+تصویر

مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در دکتر سید علی ملک حسینی و دکتر نیک اقبالی ها خلاصه نمی شوند بلکه آنها به صورت ناشناخته و گمنام در سراسر ایران و جهان مشغول خدمت به همنوعان خود هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد مفاخر و نخبگان بسیاری دارد که در جای جای کشور پراکنده اند مفاخر و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد گاه مرزهای ملی را درنوردیده و در سطح بین المللی نیز افراد شناخته شده ای بوده که برای کل مردم جهان منشاء خیر و برکت و اثر هستند.

مفاخری که هیچگاه هویت خود را از دست نداده و اگر از آن ها بپرسید اهل کجا هستید سربلند و اب صدای رسا خود را متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد می دانند همچنانکه دکتر سید علی ملک حسینی می گوید همه نقاط دنیا را دیدم و رفتم اما هیچ جای دنیا مانند دامنه های دنا نیست و تعلق خاطر همیشگی به این نقطه دارم.پ

مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در دکتر سید علی ملک حسینی و دکتر نیک اقبالی ها خلاصه نمی شوند بلکه آنها به صورت ناشناخته و گمنام در سراسر ایران و جهان مشغول خدمت به همنوعان خود هستند.

اما متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد آنچنان که شایسته و بایسته است مفاخر خود را مورد تفقد قرار ندادیم و بسیاری از خیابانها و معابر به جای اینکه نام ملک حسینی ها و نیک اقبالی ها را داشته باشند به طوطی و بلبل و سایر اسامی بی ربط و بی مفهوم و بی معنا نامگذاری شدند.

یکی از مخاطبین آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در استان فارس و شهر شیراز با فرستادن تصویری از بلوار پروفسور سید علی ملک حسینی اینگونه می گوید که چرا نباید در استان خودمان که مهد پرورش چنین نخبگان و افراد بزرگی بوده خیابانها و معابر را به نام آنان نامگذاری کنیم.

این مخاطب آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در منطقه صدرای شیراز می‌گوید وقتی نام دکتر ملک حسینی را در اصلی‌ترین بلوار این شهر مشاهده می‌کنیم بر خود می‌بالیم که چنین افراد بزرگی داشته ایم اما چرا نباید در شهر یاسوج که محل تولد چنین نخبگان بزرگ بین‌المللی بوده حتی یک معبر کوچک هم به نام این دانشمند بزرگ جهانی نامگذاری شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه