دشمن یک لحظه در جنگ اقتصادی و فرهنگی ما را رها نمی‌کند

امام جمعه ساوه گفت: دشمن یک لحظه در جنگ اقتصادی و فرهنگی ما را رها نمی‌کند و از کوچکترین فرصت ها برای نفوذ به جامعه و نا امید کردن مردم نسبت به دین و نظام بهره می‌برد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ساوه، حجت الاسلام رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به سالروز آغاز رهبری رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری سی و چهار سال رهبری نظام جمهوری اسلامی بلکه رهبری کل دلدادگان به میهن و عزت و شرافت را بر عهده گرفتند و در این مدت حماسه آفریدند و در بحران‌ها کشور را به خوبی مدیریت کرده و نجات داده‌اند.

وی افزود: بحران هایی که در طول این سالیان بر کشور وارد شده است هر یک از آنها کافی بود تا هر نظام سیاسی را با چالش و مشکلات جدی رو به رو سازد و موجودیت آن را به خطر بیندازد.

خطیب جمعه ساوه خاطرنشان کرد: تدابیر حکیمانه و بینش عمیق مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی در دوران پر برکت رهبری خود، موجب شد تا کشتی نظام اسلامی از میان این امواج سهمگین و طوفان‌های شدید به سلامت به سمت ساحل سعادت و عدالت حرکت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب با انواع تحریم بدنبال زمین زدن کشور بودند گفت: ما از ابتدای انقلاب تا کنون با انواع تحریم‌ها روبرو شده‌ایم که تحریم‌های اخیر اقتصادی در راستای ترویج مصرف گرایی و بی اعتمادی مردم به تولیدات داخلی است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را به تولیدات داخلی بد بین کند و با واردات و قاچاق انواع کالا به کشور، هم چراغ تولید را خاموش کند و هم اشتغال را از بین ببرد.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه امروز جنگ فرهنگی نیز بیش از گذشته قابل لمس است، تصریح کرد: در جنگ فرهنگی دشمن با ظرافت وارد می‌شود و کارش را انجام می‌دهد و به اذهان مردم نفوذ میکند که باید در این خصوص بیش از گذشته دقت نمود.

به گفته وی دشمن یک لحظه در جنگ اقتصادی و فرهنگی ما را رها نمی‌کند و از کوچکترین فرصت ها برای نفوذ به جامعه و نا امید کردن مردم نسبت به دین و نظام بهره می‌برد.

وی همچنین به سخنان مهم رهبر انقلاب در سالروز ارتحال امام راحل نیز اشاره داشت و بیان کرد: رهبری سال گذشته به فعالان جبهه انقلاب هفت توصیه کلیدی داشتند که  در شرایط بعنوان هفت ماموریت اصلی جبهه انقلاب شناخته می‌شود که باید آنها را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به این هفت نکته کلیدی گفت: جلوگیری از هویت زدایی از انقلاب، جلوگیری از تحریف یاد و نام امام، جلوگیری از نفوذ ارتجاع در کشور، افشا جنگ روانی و دروغگویی دشمن، بهره گیری از سرمایه ایمان برای تولید عمل صالح، قدرشناسی از مسئولان انقلابی و همچنین جلوگیری از وانمود کردن بن بست در کشور از هفت اصول مهمی است که رهبر اعلام کرده و باید در امور خود این نکات را مد نظر قرار داد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه