امام جمعه یزد: دولت در وصول مالیات، رعایت حال مودیان ضعیف را بکند

امام جمعه یزد گفت: دولت در وصول مالیات توسط امور مالیاتی به مودیان ضعیف توجه داشته شد و ملاحظه آنها را مدنظر قرار دهد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته 19 خردادماه نماز جمعه مرکز استان یزد، اظهار کرد: در کنار ملاحظه دولت و ادارات امور مالیاتی، باید مودیان به خصوص اصناف و بازاریان نیز طبق مقررات وظایف خود را در استان در پرداخت به موضوع مالیات انجام دهند.

وی به شعار امسال و کاهش تورم و افزایش تولید در کشور اشاره کرد و افزود: به سرمایه‌داران و بخش خصوصی سفارش می‌شود برای کمک به مردم و رونق تولید فقط به دنبال سود زیاد نباشند و رسالت ملی خود را در کمک به کشور بهتر از قبل انجام دهند.

امام جمعه یزد گفت: همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی اگر درست و منطقی انجام گیرد نقش کلیدی در تحقق شعار سال و خدمت به مردم بخصوص کاهش تورم دارد که برای شهروندان ایجاد مشکل کرده است.

ناصری یکی از نیازهای کشور و یزد را خوراک دام ذکر و تصری کرد: در این موضوع برای قطع وابستگی و داشتن خودکفایی باید دولت و مسئولان همراه با جلب بخش خصوصی و برنامه ریزی اقدام کنند که تحقق آن بسیار امری ضروری و مشکل گشا در حوزه دام است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: باید ایمان و امید که مورد تاکید معظم له است در جامعه بیش از گذشته جاری شود.

تاصری گفت: هدف دشمنان امیدزدایی و ایجاد ناامیدی است و باید مسئولان با تلاش و خدمت بیشتر برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری و تحقق اهداف حضرت امام راحل (ره) در کشور بکوشند که دشمن به دنبال تضعیف نظام و انقلاب است.

وی به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در کشور به فرمان حضرت راحل (ره) اشاره کرد و گفت: تربیت نسل جوان بر اساس اهداف انقلاب و در تراز نظام هم در دانشگاهها و هم در مدارس جزو توصیه‌های موکد حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری است.

پایان پیام/الف

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه