امام جمعه زیراب سوادکوه: باید برای ترویج امید و ایمان تلاش کرد

امام جمعه زیراب سوادکوه گفت: هر کسی که کشور ایران را دوست دارد و منافع ملی و بهبود اوضاع اقتصادی و جایگاه با عزت کشور برایش مهم است، باید برای ترویج امید و ایمان در ملت تلاش کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی امام جمعه زیراب با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به تبیین شخصیت و ویژگی‌های امام خمینی و مواضع ایران در برابر دشمنان و اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و نقش امید و ایمان در پیشرفت کشور پرداخت و گفت: هر کسی که کشور ایران را دوست دارد و منافع ملی و بهبود اوضاع اقتصادی و جایگاه با عزت کشور برایش مهم است، باید برای ترویج امید و ایمان در ملت تلاش کند.

وی گفت: در این کشور امید و ایمان باید زنده بماند، دشمن نمی‌خواهد بگذارد که ما پدیده‌های امید‌آفرین کشور را ببینیم، پدیده‌های امیدآفرین به مراتب بیشتر از مشکلات است.

امام جمعه زیراب سوادکوه ادامه داد: به عنوان نمونه در همین سفر اخیر ریاست جمهوری به تبریز ۲۲۰ کارخانه راکد احیا شد، یعنی کارخانه‌های جدیدی احداث و ساخته نشده است بلکه کارخانه موجود اما به تعطیلی کشانیده شده در چرخه تولید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کسانی در کشور در گذشته مسؤولیت داشتند، دنبال زمین زدن اقتصاد کشور بودند تا دست گدایی به سوی غرب و استکبار جهانی دراز شود، افزود: اما ملت و خاصه جوانان ما فعالان اقتصادی ما در عرصه‌های گوناگون ثابت کردند ما می‌توانیم و فعل توانستن را صرف کردند.

امام جمعه زیراب اظهار کرد: نمونه دیگر امید ساخت موشک فراصوت فتاح بود که با سرعت ۱۵ ماخ به هدف اصابت می‌کند، ساخت این موشک چندین پیام دارد، اولین پیام به دشمنان قسم خورده ملت ایران، اگر بخواهید کوچک‌ترین طمع به این آب و خاک داشته باشید جوانان ما با ایمان و قدرت برگرفته از ایمان پاسخ دندان‌شکنی به شما خواهند داد که هرگز فراموش‌تان نشود.

رضایی گفت: دوم به ملت بزرگ و قهرمان و با ایمان ایران که ملت عزیز خاطرشان آسوده باشد که ما جوانان با خودباوری و اعتماد به نفسی که انقلاب و نظام اسلامی، امام عزیز و رهبری بزرگ و حکیم به ما داده است، تمام سنگرهای علم را فتح خواهیم کرد‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام سوم به خودروسازان کشور که شما خود بیایید دست از خیانت بردارید و خودروی در شأن ملت ایران را تولید کنید.

خطیب نمازجمعه زیراب بیان کرد: نمونه‌ای دیگر دیپلماسی مقتدرانه و حکیمانه و عزتمندانه نظام اسلامی و نه ملتمسانه و ذلیلانه، کشورهایی که تا حال مقابل ما بودند امروز در کنار ما قرار گرفتند و اینکه ملاحظه می‌فرمایید چه کسانی ناامیدی و بی‌ایمانی را بر کالبد جامعه می‌دهند.

پایان پیام/۸۶۸۱۵/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه