آب برخی از روستاهای کرج-چالوس قطع شده است

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، با بیان اینکه از تونل یک تا تونل پنج جاده تخریب شده است، گفت: در تلاش هستیم آب برخی روستا‌ها که قطع شده آبرسانی شود و جاده‌ای که مسدود است بازگشایی شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج،‌ سرهنگ پاسدار مهران طیران، مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، امروز«۱۹ خرداد ماه» در جمع اصحاب رسانه، در خصوص وضعیت امدادرسانی گروه‌های جهادی در جاده چالوس، گفت: متاسفانه طی بارش شدیدی که اتفاق افتاد در جاده چالوس دچار مشکل شدیم. 

وی با بیان اینکه از تونل یک تا تونل پنج جاده تخریب شده است، افزود: در تلاش هستیم آب برخی روستا‌ها که قطع شده آب رسانی انجام شود و جاده‌ای که مسدود است بازگشایی شود. 

طیران بیان کرد: درحال حاضر با کمک تیم‌های جهادی گل و لایی که داخل تونل ۲ است را خارج می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۵۰ نفر اسکان پیدا کرده‌اند، افزود: مسافرانی که داخل جاده و تونل‌ها گرفتار شده بودند نیروهای مردمی و بسیجیان توانستند مسافران را خارج کنند. 

این مقام مسوؤل با اشاره به اینکه بیش از پنجاه خودرو با تلاش صورت گرفته از محل گرفتار شده خارج کردیم، بیان کرد: حدود ۷۰خودرو هنوز باقی مانده که در تلاش هستیم از محل گرفتارشده خارج کنیم. 

طیران با بیان اینکه ۳ ماشین داخل سد رفته‌اند، اظهار کرد: ۱۰ماشین در گل و لایی گرفتار شده‌اند که در تلاش هستیم این ماشین ها را خارج کنیم.

وی اضافه کرد: نیروهای جهادی و بسیجی از زمان بارش در محل حضور پیدا کردند و از ابتدا خدمت رسانی را انجام دادند و خوشبختانه آسیب جانی نداشتیم فقط آسیب‌های مالی اتفاق افتاده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه