سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش کشیدیم

امام جمعه دیشموک گفت: رونمایی از این موشک فراصوت پیام روشنی برای دشمنان داشت که ما توانستیم سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش بکشیم که این باعث ایمان و امید و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار ١۴خرداد مقام معظم رهبری با مردم  گفت: مقام معظم رهبری ایمان و امید را نشانه ایران دوستی دانستند و فرمودند هر کس که دوستدار ایران و منافع ملی و بهبود اوضاع اقتصادی و به دنبال اصلاح مشکلات رنج آور اقتصادی و معیشتی مردم و در پی جایگاه باعزت ایران در نظم جهانی پیش رو است باید برای ترویج و زنده ماندن ایمان و امید در کشور تلاش کند.

 وی در ادامه گفت: همانطوری که ایجاد نا امیدی در جامعه از راهبردهای اساسی  دشمنان است و دشمن با این سلاح به میدان آمده است مسئولان ما باید با کار جهادی امید را در مردم زنده نگه دارند و جوان با نشاط ایرانی را نسبت به آینده خود و کشور امیدوار نمایند و نا امیدی را با کار و تلاش جهادی و با برنامه ریزی مناسب  از جوانان دور کنند.

حجت‌الاسلام راوند در ادامه امام را نمونه بارز وطن دوستی و ایران دوستی دانست و بیان کرد: امام خمینی ره نه فقط سرآمد روزگار ما بلکه از سرآمدان تاریخ ایران است و هیچ کس و یا هیچ جریانی قادر به حذف او از حافظه تاریخ و یا تحریف او نخواهد بود چرا که خورشید را نمی توان پشت ابر پنهان کرد. امام با بوجود آوردن انقلاب اسلامی و پیروزی آن به دست مردم ساختار سیاسی سلطنتی ایران را به مردم سالاری، حکومتی دست نشانده و ذلیل را به نظامی مستقل و متکی به عزت ملی، رژیم ضد دین را نظام اسلامی، استبداد را به آزادی و بی هویتی را به هویت ملی تبدیل کرد و یک ملت چشم دوخته به دست اجانب را به نیروی معجزه آفرین ما میتوانیم مجهز ساخت که برطرف کننده مشکلات حال و آینده کشور خواهد بود.

 وی در ادامه ایمان به مردم را بعد دیگر ایمان امام دانست و گفت: امام در مقابل برخی اظهار نگرانی ها می فرمودند من مردم را بهتر و بیشتر از شما می‌شناسم.

امام جمعه دیشموک گفت: هر جایی نیاز به مردم بود حضور دارند، در جشن انقلاب در دفاع از دین و هر جا نیاز بود در خدمت اسلام و آرمانها بودند و هر جا انقلاب نیاز داشت کمک کردند مردم وفاداریشان به نظام و انقلاب و اسلام را بارها نشان دادند حتی خیلی ها جان دادند و خیلی ها مال خود را هزینه کردند.

حجت الاسلام راوند قرآن را پیام آسمانی خداوند به اهل زمین دانست و گفت: قرآن شیوه زندگی در دنیا و چگونگی آماده شدن برای سفر ابدیت را برای ما شرح میدهد. پیامبر اکرم میفرمایند: خانه هایتان را مثل قبرستان خاموش نکنید، همانگونه که یهود و نصاری رفتار کردند و عبادت را مخصوص معابد قرار دادند و خانه ها را تعطیل کردند. هر خانه ای که قرآن در آن تلاوت شودخیر و برکت در آن خانه زیاد میشود.گستردگی و گشایش در آن خانه ایجاد میشود و آن خانه برای اهل آسمان نورافشانی میکند،همانگونه که ستارگان براهل زمین درخشندگی دارند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک با حضور رئیس جمهور و فرمانده سپاه و نیز فرمانده هوافضای سپاه بیان داشت: انتشار این خبر باعث تحیر و شگفتی جهانیان و  سرگیجه و هراس دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها شد. این موشک که تاکنون فقط چند کشور موفق به ساخت آن شده بودند، باعث تغییر وضعیت ایران از حالت دفاعی به حالت تهاجمی شده است.

حجت‌الاسلام راوند در ادامه بیان داشت: رونمایی از این موشک فراصوت پیام روشنی برای دشمنان داشت که ما توانستیم سامانه ضدموشکی دشمنان را به چالش بکشیم که این باعث ایمان و امید و اقتدار ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به روز دحو الارض گفت: دحو الارض همزمان با حرکت امام رضا ع به سمت خراسان است که باعث برکات فراوانی در ایران اسلامی است حضور امام رضا ع در ایران باعث رشد و گسترش تشیع در ایران گردید.

این خطیب جمعه افزود: مناظرات علمی، تشکیل کلاسهای درس و روضه و سخنان ایشان در زمینه های مختلف علوم و معارف اسلامی باعث رشد و گسترش دین در ایران شد.

امام جمعه دیشموک افزود: دحو الارض به معنی گشایش یافتن زمین است که امام رضا در حدیثی فرمودند حضرت عیسی در این روز به دنیا آمدند و این روز از نشانه های خداوند به شمار می آید و روز بسیار مبارکی است که از اعمال این روز می‌توان به غسل روز دحو الارض و نماز مخصوص آن روز و نیز روزه گرفتن و شب زنده داری  اشاره کرد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه