آخرین وضعیت بازگشایی جاده کرج-چالوس

استاندار البرز گفت: بازگشایی محور کرج ـ چالوس با حضور تمامی نیروهای راهداری و خدماتی با جدیت ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ در بازدید از روند امداد، خدمات رسانی و بازگشایی جاده کرج_چالوس در سیل شب گذشته، با بیان اینکه بارندگی‌ها منجر به جاری شدن سیل و ریز کوه و رانش در این محور شده که با خساراتی همراه است، گفت: از تونل ۵ جاده کرج_چالوس حوالی سد امیرکبیر تا تونل یک با ریزش کوه و انسداد و تخریب جاده مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: با پیش بینی‌های صورت گرفته، روز گذشته تمامی نیروهای امداد و نجات، راهداری، هلال احمر، خدماتی و... در جاده مستقر و آماده بودند.

عبداللهی گفت: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی و نجات، بحران سیل و ریزش کوه مدیریت شد و خسارت جانی منجر به مرگ نداشتیم.

وی افزود: تمامی افرادی که در سیل متوقف شدند به مکانی امن هدایت شده اند و اسکان یافتند، خودروها نیز در مسیر جایگزین که از سوی راهداری ایجاد شده، در حال خروج از محور هستند.

استاندار البرز گفت: بازگشایی مسیر توسط راهداری و نیروهای خدماتی از چند جبهه ای که با انسداد و ریزش شدید همراه بوده، دنبال می‌شود. 

وی افزود: به طور قطع بازسازی محور توسط نیروهای وزارت راه و شهرسازی با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد، در حال حاضر آنچه که مهم است خروج خودروها و بازگشایی و پاکسازی مسیر است.

عبداللهی گفت: کارشناسان راهداری و راه و شهرسازی در محور حضور دارند و بررسی های تخصصی در حال انجام است.

وی افزود: جاده کرج_چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است و عملیات بازگشایی مسیر با جدیت دنبال می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه