کیانی به نیمه نهایی مسابقات گرندپری تکواندو راه یافت

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۲۳، با برتری در ۲ راند برابر چیالینگ نماینده چین تایپه به مرحله نیمه نهایی وزن خود رسید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، نخستین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از امروز جمعه ۱۹ خردادماه با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- کیلوگرم بانوان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم آقایان در شهر «رم» کشور ایتالیا آغاز شده است که «ناهید کیانی، متین رضایی، ابوالفضل عباسی و علیرضا نادعلیان» نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

«ناهید کیانی» تکواندوکار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باکودر وزن 57- کیلوگرم، در اولین دیدار با «فاناپا هارنسجون» قهرمان جهان در سال 2019 از تایلندمبارزه کرد و به برتری دست یافت و سپس در یک مبارزه سخت به مصاف «ندا لعرج» نفر پنجم رنکینگ از مراکش رفت و این حریف خود را نیز از پیش رو برداشت.

کیانی در مرحله یک چهارم وزن ۵۷- کیلوگرم رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۲۳، با برتری در ۲ راند برابر چیالینگ نماینده چین تایپه و نایب قهرمان جهان در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و همچنین عنوان دار المپیک توکیو، به مرحله نیمه نهایی وزن خود رسید.

ضمن اینکه، علیرضا نادعلیان،ابوالفضل عباسی ومتین رضایی در چارچوب این رقابت ها با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور به مدت 3 روز به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه