امام جمعه تاکستان: صهیونیست ها به زودی تار و مار خواهند شد

امام جمعه تاکستان گفت: مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما مطمئن هستیم صهیونیست ها به زودی تار و مار خواهند شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تاکستان، آیت الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تاکستان با اشاره به حوادثی که در کوفه بر مسلم ابن عقیل نماینده امام حسین (ع) افتاد و مردمانی که او را تنها گذاشتند، بیان کرد: ملت ایران مردمی نیستند که رهبر خود را تنها بگذارند و در صحنه های مختلف این موضوع را به اثبات رسانده اند.

وی با اشاره به مناسبات های خردادماه گفت: در خردادماه  سال 1349 آیت اله سعیدی زیر شکنجه های ساواک آمریکایی به شهادت رسید و این موضوع که مردم تاکستان، نام یکی از خیابان های اصلی شهر خود را به نام این شهید بزرگ نامگذاری کرده اند، قابل تقدیر است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، به مناسبت دیگر این ایام اشاره کرد و ادامه داد: روز عرفه را در پیش داریم و باید امسال این مراسم باشکوه تر از سال های پیش در تاکستان برگزار شود.

آیت اله اسلامی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته در مرز بین  مصر و فلسطین اشغالی، یک سرباز شجاع 23 ساله مصری، 3 تن از سربازان اسرائیلی را به هلاکت رساند که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت اما رسانه های دشمن با سانسور خبری سعی کردند این شکست را پنهان کنند.

خطیب جمعه تاکستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما مطمئن هستیم صهیونیست ها به زودی تار و مار خواهند شد.

وی با اشاره به رونمایی موشک هایپرسونیک فتاح اذعان کرد: کارشناسان صهیونیست اعتراف کردند با این موشک خواب از اسراییل ربوده شده و برای آن ها بسیار خطرناک خواهد بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه