مصوبه ابلاغ نشده 20 هزار میلیاردی رئیس جمهور برای بوشهر چیست؟

استاندار بوشهر گفت: تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید در ۲ سال از جمله مصوبه‌های سفر هیات دولت به استان بوشهر به شمار می‌رود که هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر شامگاه امروز در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه از هر ۲۰ درخواست مجوز در حوزه معدن یک درخواست مجوز صادر می‌شود و از هفت کارخانه سیمان مصوب در استان تنها سه کارخانه فعال هستند، اظهار داشت: این مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و پیگیری می‌شود.  

وی در خصوص کشتی‌های متوقف صید ماهیان «یال اسبی» در استان بوشهر افزود: هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسؤولان استان هرمزگان و مسؤولانی از تهران در استان بوشهر برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.    

محمدی با اشاره به مصوبه تهاتر خرما با میوه‌های گرمسیری ادامه داد: این مصوبه هنوز به استان ابلاغ نشده و انتظار می‌رود با پیگیری لازم این مصوبه در استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شود.   

محمدی‌زاده در خصوص بخشی از خرمای به فروش نرفته استان بوشهر اعلام داشت: باید با تامین تسهیلات لازم، این محصول باقی مانده از کشاورزان خریداری و تعیین تکلیف شود.

احمد محمدی‌زاده بیان کرد: تامین ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه رونق تولید در ۲ سال از جمله مصوبه‌های سفر هیات دولت به استان بوشهر به شمار می‌رود که هنوز ابلاغ نشده است.

پایان خبر/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه