افتتاح پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهر چادگان

استخر آفتاب با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱، پس از گذشت ۱۵ سال مراحل پایانی ساخت و تکمیل را پشت سر گذاشته و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چادگان، پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهر چادگان که از سال ۸۸ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود امروز با حضور سیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت و ورزش و جوانان به صورت رسمی افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای مجمع خیرین ورزشیار و جمعی از مسؤولان و مردم شهرستان حضور داشتند که طی آن، استخر آفتاب چادگان پس از ۱۵ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است استخر آفتاب با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱، پس از گذشت ۱۵ سال مراحل پایانی ساخت و تکمیل را پشت سر گذاشته و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد اظهار داشت: براساس دستور صریح ریاست محترم جمهور به دستگاه‌ها از جمله وزارت ورزش و جوانان همه اهتمام مسؤولان در استان و وزارت خانه در جهت تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام است.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در رابطه با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: از سال گذشته حدود ۲۵۰ پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان در استان وجود داشت که به حمدالله تا این لحظه حدود ۱۰ درصد از این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی بابیان اینکه فردا استخر شهر ورزنه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: تکمیل و افتتاح استخر شهر بویین میاندشت و خور و بیابانک، همچنین بازسازی استخر شهر گلپایگان و اردستان در دست اقدام است.

محمدی ادامه داد: تکمیل استخر رحیم آباد در شرق اصفهان و استخر شهر هرند و شاهین شهر و میمه، تعمیر استخر شهر سمیرم، تکمیل و بازسازی استخر شهرضا و استخر شهید لاوی اصفهان در دست اقدام است و مجموعا حدود ۱۰، ۱۵ استخر و پروژه آبی در استان اصفهان در دستور کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌های در رابطه با اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان استان در اوایل سال با حضور استاندار محترم و همراهی معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان تشکیل شد، برنامه‌ریزی و دستورالعمل‌های لازم برای دستگاه مختلف اجرایی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: امیدوارم که انشالله امسال تابستان بسیار خوب و مفرح و شادی برای همه اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفته، کارگاه‌های مشاوره و آموزش به صورت تخصصی برای جوانان در حوزه‌ها و زمینه های مختلف خدمت رسانی انجام شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه