پیاده روی خانوادگی در روستاهای بخش مرکزی ورامین برگزار شد

به مناسبت شصتمین سالگرد شهدای قیام ۱۵خرداد و با محوریت گرامیداشت شهید حسن خانی، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور مسؤولان و آحاد مردم در روستاهای عبدل آباد، ریحان آباد و جعفر آباد اخوان در بخش مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ورامین، به مناسبت شصتمین سالگرد شهدای قیام  ۱۵خرداد و با محوریت گرامیداشت شهید حسن خانی، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد، نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان و آحاد مردم در روستاهای عبدل آباد، ریحان آباد و جعفر آباد اخوان در بخش مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد.

سید محمد زاهدی بخشدار مرکزی شهرستان ورامین در این همایش اظهلر کرد: قیام ۱۵ خرداد شاخصه هایی داشت که حضرت امام خمینی(ره) همیشه از آن به نیکی یاد کرده و آنرا مبدا انقلاب اسلامی می خواندند و ارتحال ایشان هم مقارن با این ایام است.

وی افزود: در همین شهرستان ورامین بر اساس اسناد ساواک  در ۱۵ خرداد سال ۴۲  حدود ۴۰۰۰ نفر از مردم شهرستان های ورامین ،پیشوا و قرچک در راه ولایت و دفاع از مرجعیت به سمت تهران حرکت  کردند که در محل پل باقرآباد با ماموران حکومتی درگیر شده و باعث شهادت و مجروحیت افرادی در این قیام شد.

 

بخشدار مرکزی با اشاره به نقش مردم در حل مشکلات گفت: تجربه انقلاب نشان داد که حضور مردم در صحنه می تواند خیلی از مشکلات را حل کند و اکنون نیز با حضور مردم می توانیم مشکلات را حل کنیم.

بخشدار مرکزی در پایان با تشکر از زحمات دهیاران روستاهای جعفرآباد، عبدل آباد و ریحان آباد در برگزاری این همایش  خاطرنشان کرد: باید مراسمات از این دست که به صورت کاملا مردمی انجام می گیرد در سطح روستا های بخش مرکزی بیشتر اجرا شود.

 در پایان این همایش هدایایی به رسم یادگار به برخی از  افراد حاضر در این همایش اهدا شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه