ایجاد بیش از ۱۶۰۰ فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی از پرداخت یک هزار و ۶۶۸ فقره تسهیلات اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهارداشت: این نهاد همواره سعی بر این دارد که اصولی ترین و شایسته‎ترین خدمات را نسبت به مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار مورد حمایت ‌انجام دهد.

وی افزود: بر همین اساس طرح‌ها و فعالیت‌های خودکفایی را در رأس برنامه‎های خود قرار داده‌ است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و ۶۶۸ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت در استان اعطا شده است، اضافه کرد: این تسهیلات بالغ بر ۳میلیارد و ۹۶۸میلیون ریال بوده است.

عرب افزود: بدیهی است اولین قدم و اساسی‎ترین اقدام در این رابطه ایجاد روحیه اعتماد به نفس در افراد و به دنبال آن علاقه به کار است.

وی گفت: مشاوره شغلی، تخصصی، مهارت آموزی، هدایت شغلی و پشتیبانی از دیگر مواردی بوده که در راستای پایداری طرح‌های اجرا شده برای زنان سرپرست خانوار در جهت خودکفایی و استقلال این خانوادها انجام می پذیرد.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه