راه‌یابی بوکسور قمی به تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی

رئیس هیات بوکس استان قم گفت: «امیررضا رحیمی‌آزاد» در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور موفق شد با پیروزی مقابل رقبا به ترکیب نهایی تیم ملی بوکس راه ‌یابد.

مجید عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، طی سخنانی بیان کرد: مسابقات درون اردویی انتخابی تیم ملی نوجوانان بوکس کشورمان امروز با حضور 54 ورزشکار از سراسر کشور در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات «امیررضا رحیمی‌آزاد» بوکسور خوش‌آتیه قمی در وزن 80 کیلوگرم که تنها نماینده استان در این مسابقات بود، موفق شد با برتری مقابل حریفان به ترکیب نهایی تیم ملی راه یابد. این ورزشکار قمی در اولین مسابقه برابر حریف کردستانی خود حاضر و موفق به پیروزی شد و در دیدار پایانی نیز توانست رقیب تهرانی خود را از پیش‌رو بردارد.

رئیس هیات بوکس استان قم گفت: این آخرین اردوی تیم ملی کشورمان زیر نظر کادر فنی برای شناسایی نفرات نهایی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از برگزاری چندین اردو و رقابت‌های انتخابی بود.

عباس‌زاده در پایان تاکید کرد: مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان 20 تیر تا 8 مردادماه به میزبانی کشور قزاقستان در شهر آستانه برگزار می‌شود؛ برای نماینده قم و سایر ورزشکاران در تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت در این رقابت‌ها را دارم.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه