وزیر کشور: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از ملت و دولت ایران نخواهد داشت

وزیر کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف میان کشورهای منطقه است، تاکید کرد دست جمهوری اسلامی ایران برای دوستی با همسگایان دراز است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از خداآفرین، احمد وحیدی روز جمعه در دومین روز از سفر به آذربایجان‌شرقی، پس از بازدید از سد مشترک ایران و جمهوری آذربایجان اظهار کرد: جمهوری آذربایجان دوستی بهتر از ملت و دولت ایران نخواهد داشت.

وی همچنین با بیان اینکه طرح های خوبی در این منطقه در حال اجرا است و امکان توسعه ظرفیت ها وجود دارد، اظهار کرد: مردم جمهوری آذربایجان با مردم ایران ارتباط دیرینه دارند.

وزیر کشور ادامه داد: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ایجاد اختلاف و مشکل برای منطقه است اما هرکسی با جمهوری اسلامی دشمنی کند، بازنده خواهد بود و ضرر خواهد کرد.

 وحیدی با یادآوری سرنوشت همه کسانی که مانند رژیم  صدام و آمریکا که در دشمنی با ایران ضرر کردند، اضافه کرد: ما همسایگان را دوست خود می دانیم و خواهان تقویت روابط همه جانبه با آنها هستیم.

وزیر کشور تاکید کرد: این منطقه و شهرستان به لحاظ آب و هوایی ویژگی خاصی دارد و مملو از ظرفیت ها است. بنابراین باید همت به خرج داد و آنها را شکوفا کرد. 

وحیدی با بیان اینکه مناطق آزاد باید وضع مردم منطقه را بهبود بخشند، تصریح‌کرد: همه وزارتخانه‌های مربوطه باید کمک کنند تا سرمایه گذاری در این مناطق به درستی شکل بگیرد و با طرح های توسعه‌ای اشتغالزایی ایجاد شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه